آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی Xcover 5 منتشر شد

شرکت سامسونگ در تدارک عرضه نسل جدید اسمارت‌فون‌های مقاوم خود با نام گلکسی Xcover 6 Pro است. اکنون جزئیات مربوط به این هندست به‌طور کامل اعلام شده و گجت مذکور موفق به دریافت تائیدیه از چندین وبسایت صدور تائیدیه شده است؛ پدیده‌ای که از عرضه قریب‌الوقوع گلکسی Xcover 6 Pro حکایت دارد.

با این‌حال کمپانی کره‌ای گوشی مقاوم نسل فعلی خود را نیز از یاد نبرده است؛ چرا که سامسونگ فرآیند انتشار آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی Xcover 5 را آغاز کرده است. گلکسی Xcover 5 در ماه مارس 2021 با سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار شد. اکنون سامسونگ از انتشار رابط کاربری One UI 4.0 برای این هندست صرفنظر نموده و به‌طور مستقیم آن‌را به سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 به‌روزرسانی نموده است.

این به‌روزرسانی دارای فیرم‌ور با شماره ورژن G525FXXU5BVE5 بوده و جدیدترین پچ امنیتی اندروید متعلق به ماه مه 2022 را به‌همراه دارد. همچنین حدودا 80 حفره در زمینه امنیت و حریم خصوصی برطرف شده است. از این گذشته به‌روزرسانی جدید شامل طراحی اصلاح شده رابط کاربری و قالب مبتنی بر زبان طراحی Material You بوده و به کاربران امکان می‌دهد تا رنگ موردنظر را از تصویر پس‌زمینه انتخاب نموده و آن‌را در رابط کاربری اسمارت‌فون پیاده‌سازی نمایند.

همچنین One UI 4.1 مجهز به ویجت‌های جدید و چندین حالت تاریک جهت انتخاب از میان آنها است. در میان تمامی این ویژگی‌ها، تغییرات مرتبط با حریم خصوصی مهم‌ترین موارد به‌شمار رفته و اکنون استفاده از دوربین و میکروفون فعال از طریق اعلان‌ها به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود. بعلاوه اکنون کاربران به منظور فعال‌سازی یا از کار انداختن دسترسی به دوربین و میکروفون در کل سیستم می‌توانند از بخش تنظیمات سریع اقدام نمایند.

کاربران سامسونگ گلکسی Xcover 5 در اروپا با مراجعه به مسیر Settings > Software Update و لمس دکمه Download and install می‌توانند نسبت به دانلود و نصب آپدیت اندروید 12 روی هندست خود اقدام نمایند.

2 در مورد “آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی Xcover 5 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH