تصاویر و مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی F13 در فضای اینترنت منتشر شد

روز گذشته تبلیغات مربوط به اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی F13 در وبسایت یک خرده فروشی آنلاین هندی با نام Flipkart رویت شد. بدین‌ترتیب کاربران به‌طور اجمالی از الگوی طراحی این هندست مطلع شدند. اکنون این خرده فروشی، صفحه تبلیغاتی گلکسی F13 را در وبسایت خود راه‌اندازی نموده و به زمان عرضه و مشخصات کلیدی این هندست سامسونگ اشاره کرده است. همچنین به لطف تصاویر منتشر شده در این صفحه اکنون کاربران به درکی بهتر از طراحی این اسمارت‌فون دست یافته‌اند.

سامسونگ گلکسی F13 در ظهر روز 22 ژوئن (1 تیر ماه) به وقت محلی در هندوستان معرفی خواهد شد. این هندست حداقل با 3 , مدل رنگی مختلف قابل دسترس خواهد بود. بعلاوه گلکسی F13 به‌همراه یک نمایشگر LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی روانه بازار خواهد شد.

این اسمارت‌فون مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم بوده و از مشخصه رم مجازی موسوم به RAM Plus نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گلکسی F13 با قابلیت تعویض خودکار داده (Auto Data Switching) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط وبسایت Flipkart، وجود اسکنر اثرانگشت، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB-C را مورد تائید قرار می‌دهند.

وبسایت Flipkart به مدل تراشه مورد استفاده در گلکسی F13 اشاره نکرده است؛ اما به لطف اطلاعات مندرج در فهرست گیک‌بنچ اکنون می‌دانیم که توان پردازشی این هندست از طریق تراشه بومی اگزینوس 850 تامین خواهد شد.

ویژگی‌های تائید شده سامسونگ گلکسی F13

بر اساس شایعات، سامسونگ گلکسی F13 در واقع نسخه‌ای از اسمارت‌فون گلکسی M13 به‌شمار می‌رود. گلکسی M13 مجهز به نمایشگری با رزولوشن اچ‌دی پلاس، حافظه رم 4 گیگابایتی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا میان این 2 هندست تفاوت‌های دیگری نیز به چشم خواهد خورد یا خیر. اکنون تا زمان رونمایی از گلکسی F13 تنها 5 روز دیگر زمان باقی مانده است. بنابراین کلیه جزئیات مربوط به این هندست در آینده‌ای نزدیک روشن خواهد شد.

1 در مورد “تصاویر و مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی F13 در فضای اینترنت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH