سامسونگ گلکسی تب اکتیو 4 پرو با قلم S Pen در راه است

شرکت سامسونگ روی توسعه چندین دستگاه مقاوم کار می‌کند و این گجت‌ها احتمالا در ماه آینده عرضه خواهند شد. کمپانی کره‌ای با ارسال ایمیلی به شرکای خود، برگزاری یک رویداد آنلاین جهت معرفی اسمارت‌فون گلکسی Xcover 6 Pro و تبلت گلکسی تب اکتیو 4 پرو را مورد تائید قرار داده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این رویداد آنلاین در روز 13 جولای (22 تیر ماه) برگزار خواهد شد. بدین‌ترتیب پس از چندین هفته انتشار شایعات پیرامون محصولات مقاوم جدید سامسونگ بالاخره شاهد رونمایی رسمی از آنها خواهیم بود.

دستگاه‌های مقاوم جدید سامسونگ طی ماه آینده عرضه خواهند شد

اوایل هفته جاری، رندرهای دقیق و کامل از اسمارت‌فون گلکسی Xcover 6 Pro در فضای وب منتشر شد. این هندست از اتصال 5G پشتیبانی نموده و دارای کیفیت ساخت بالا و مستحکمی خواهد بود. این اسمارت‌فون از قالب طراحی ساده همراه با نوارهای عمودی روی پنل پشتی استفاده می‌کند. اگرچه اکنون سامسونگ مدت‌هاست که از باتری‌های قابل تعویض در اسمارت‌فون‌‌های خود استفاده نمی‌کند؛ اما گوشی‌های مقاوم همچنان از این قاعده مستثنی هستند.

گلکسی Xcover 6 Pro از یک باتری قابل تعویض استفاده خواهد کرد. همچنین پنل پشتی گوشی از دوربین دوگانه میزبانی می‌کند. استفاده از باتری قابل تعویض برای این محصول امری منطقی به‌نظر می‌رسد. گلکسی Xcover 6 Pro در وهله نخست به منظور استفاده در سایت‌های اجرای پروژه و محیط‌های صنعتی طراحی شده است. بنابراین کاربران به سرعت و بدون ایجاد اختلال در فعالیت خود می‌توانند باتری گوشی را تعویض نمایند.

از سوی دیگر گلکسی تب اکتیو 4 پرو یک تبلت مقاوم است که جهت استفاده در محیط‌های فوق‌الذکر طراحی شده است. این دستگاه اگرچه دارای باتری غیرقابل تعویض خواهد بود؛ اما در برابر ضربه و سقوط مقاومت بالایی از خود نشان خواهد داد. این تبلت به‌همراه قلم S Pen روانه بازار خواهد شد. این ابزار جانبی برای جامعه هدف تبلت بسیار مفید واقع خواهد شد.

سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آنلاین خود در روز 22 تیر ماه به جزئیات کاملی پیرامون گلکسی Xcover 6 Pro و گلکسی تب اکتیو 4 پرو اشاره خواهد کرد. این رویداد آنلاین صرفا از افراد دریافت‌کننده دعوتنامه میزبانی خواهد کرد.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی تب اکتیو 4 پرو با قلم S Pen در راه است”

  1. اگه سبک باشه و مقاوم خوبه
    معمولا گوشی و تبلتای مقاوم وزنشون خیلی زیاد میشه
    واسع تبلت دیگه غیرقابل استفاداه‌اش میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH