بررسی ال‌جی G3: غوطه‌ور در پیکسل!

LG G3 Review (70)

ال‌جی با نام اپتیموس وارد دنیای گوشی‌های هوشمند اندرویدی شد! محصولی به نام اپتیموس کیو، اولین دستگاه اندرویدی این کمپانی کره‌ای بود که با تاخیری چند ماهه نسبت به رقبا، تگ اندروید را بر پیشانی می‌دید. همین تعلل در ورود و عدم تمرکز کافی بر تولید گوشی‌های هوشمند سبب شد تا ال‌جی در آن برهه زمانی از رقبا عقب بیفتد و کاربران به عنوان یک سازنده مطرح اسمارت‌فون بر رویش حساب باز نکنند.

اما به نظر می‌رسید که ال‌جی قصد ندارد به این راحتی قافیه را رها کرده و نظاره‌گر جولان سایر رقبا باشد. به همین خاطر دست به کار شد و محصولاتی چون اپتیموس G و G Pro را روانه بازار کرد تا به کمک آن‌ها نام و نشانی به دست بیاورد. اما این مدل‌ها برای مطرح شدن کافی نبودند و ال‌جی به سراغ رده نکسوس و گوشی‌های برتری چون G2 ،G Pro 2 و G Flex رفت و با برداشتن نام اپتیموس از روی گوشی‌هایش، اراده کرد تا نحسی عدم موفقیت در رده هوشمندها را نیز از روی پیشانی‌اش بردارد. این کمپانی بزرگ کره‌ای در آخرین قدم محصول بارزی چون G3 را تولید کرده و قصد دارد تا با این سوپر فون هوشمند خود را به اوج برساند!

حال در این مطلب به همراه ما و بررسی این مدل گام بردارید تا ببینیم G3 محصولی برای به اوج رساندن است و یا آنکه ال‌جی را در بازی هوشمندها به یک سرافکنده مبدل خواهد کرد؟!

مخصوص آدم‌های خاص!

واقعا سخت است که به دنبال یک گوشی خاص باشید و روی خودتان را از G3 برگردانید! طراحی گوشی به طور یقین از ویژگی منحصر به فرد بودن برخوردار است و علی‌رغم سایز نسبتا بزرگ آن، لب به تحسینش خواهید گشود. البته این تحسین بیشتر از همه تا پیش از به دست گرفتن G3 است و بدنه تمام پلاستیکی با آنکه جنس نامرغوبی ندارد، اما به شکلی هم نیست که بخواهید کلاهتان را برایش بردارید.

LG G3 Review (40)

اگر رقبای G3 را سه گوشی سونی Z2، سامسونگ S5 و اچ‌تی‌سی وان M8 بنامیم، بایستی دست ال‌جی را در بخشی چون وزن به گرمی فشرد! چرا که این مدل با ابعاد نمایشگر 5.5 اینچی با اختلاف از سه مدل فوق که به ترتیب نمایشگرهای 5.2، 5.1 و 5 اینچ دارند برتر می‌ایستد و از سوی دیگر به جز S5، از دو گوشی دیگر سبک‌تر است. در این بین گوشی سامسونگ تنها ۴ گرم سبک‌تر بوده (۱۴۵ در مقابل ۱۴۹) که با توجه به اختلاف ابعاد نمایشگرها، همچنان G3 را بایستی خوش اندام خودمان بدانیم! جالب اینجاست که این گوشی در ارتفاع از محصولات سونی و اچ‌تی‌سی کمی کوتاه‌تر است اما در پهنا از رقبا عریض‌تر به نظر می‌رسد. دو عکس یادگاری از این مدل در کنار اچ‌تی‌سی وان M8 را ببینید.

LG G3 Review (63) LG G3 Review (46)

همچون گوشی G2 هیچ خبری از کلیدهای فیزیکی در زیر نمایشگر و یا حاشیه‌های اطراف آن نیست و همه چیز در پشت دستگاه و درست زیر لنز دوربین قرار گرفته است، محلی که به گفته ال‌جی بهترین مکان جهت تماس انگشت اشاره بوده و آن را از تمام رقبا متمایز می‌سازد. کیفیت سه کلید تعبیه شده در این قسمت (پاور و دو دکمه صدا) نسبت به G2 بهتر شده و با آنکه هنوز کمی ریز به نظر می‌رسد، اما خیلی زود به آن عادت کرده و کارایی آن‌ها را تخسین خواهید کرد.

LG G3 Review (62)

از آنجایی که درب باتری باز می‌شود، اسلات سیم کارت و کارت حافظه در زیر آن قرار داشته و تنها درگاه 3.5 میلی‌متری صدا و محل اتصال شارژ در زیر گوشی قرار گرفته‌اند که البته از نسخه یو‌اس‌بی 2.0 استفاده شده است. پورت اینفرارد کوچکی نیز در بالای گوشی خودنمایی می‌کند و حفره کوچکی که مختص به میکروفون است در این قسمت دیده می‌شود، میکروفونی که در بخش زیرین G3 نیز حضور دارد و ظاهرا ال‌جی به جای در نظر گرفتن اسپیکرهای استریو، مدل میکروفونی آن را طراحی کرده است!

LG G3 Review (58) LG G3 Review (59) LG G3 Review (51)

گوشی در هنگام به دست گرفتن استحکام خوبی دارد و البته سایز 5.5 اینچی کمی استفاده آن را برای دستان کوچک سخت کرده است. به شخصه ترجیح می‌دادم که ال‌جی از همان ابعاد 5.2 یا نهایت 5.3 اینچی استفاده می‌کرد و پرش به چنین ابعادی، محصول جدید این کمپانی را عملا در رده فبلت‌ها قرار داده و با اینکه از نظر طراحی بهترین سایز نسبت به ابعاد نصیبش شده، اما به قدری بزرگ است که بسیاری را در خریدش دچار تردید نماید.

لبریز از پیکسل

در این قسمت شما تنها با یک نمایشگر 5.5 اینچ معمولی سر و کار ندارید، بلکه وضوح تصویر QHD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل کاری کرده تا رسما در دنیای پیکسل‌ها غوطه ور شوید! به لطف این میزان از پیکسل، چگالی نمایشگر به رقم بی‌نظیر ۵۵۴ در اینچ رسیده تا چشمان مسلح هم به سختی پیکسل‌ها را ببینند و رسما ال‌جی رکورددار بلامنازع در بین پرچم‌دارهای مطرح بازار باشد.

اما اگر بخواهیم کمی منطقی هم به داستان نگاه کنیم، متوجه می‌شویم بالا بردن بیش از حد چگالی پیکسلی، به مثابه ریختن آب بیشتر بر روی یک پارچ پر است! شاید شما آب بیشتری بریزید اما در پایان حجم بیشتری نصیب‌تان نخواهد شد چرا که ظرفیت پارچ که در اینجا نقش چشمان شما را بازی می‌کند، توانایی استفاده از حجم بیشتر پیکسل‌ها را نخواهد داشت.

برای بررسی بهتر کیفیت نمایشگر، آن را در کنار پرچمدار اچ‌تی‌سی یعنی مدل وان M8 گذاشتیم و چندین عکس گرفتیم که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

LG G3 Review (67) LG G3 Review (68) LG G3 Review (69) LG G3 Review (66)

با اینکه کیفیت نمایشگر ال‌جی رویایی است اما از نقصی به نام عدم روشنایی بالا رنج می‌برد و در مقایسه با پرچمداران این روزهای بازار، Brightness کمتری دارد، امری که می‌تواند خوانایی آن در زیر نور مستقیم آفتاب را هم با چالش مواجه سازد!

LG G3 Review (39)

همچنان قدرتمند

ال‌جی در G2 از چیپست توانمند اسنپدراگون 800 بهره گرفت و این بار در پرچمدار حال حاضر خود یعنی G3 از اسنپدراگون 801 استفاده کرده که از همان هسته‌های کریت 400 و واحد گرافکی Adreno 330 برخوردار است. البته فرکانس هسته‌ها از 2.26 گیگاهرتز سابق به 2.5 گیگاهرتز ارتقا یافته است. از این چیپست در دیگر پرچمدارهای امسال نظیر اکسپریا Z2، وان (M8) و برخی نسخه‌های گلکسی S5 نیز استفاده شده است. گویا ال‌جی قصد دارد تا آن رویه سامسونگ را در ارایه پرچمدارهایش در پیش گیرد و G3 را در دو نسخه وارد بازار کند البته نه آنقدر مثل سامسونگ شور است که به کل محصولاتش را در دو مدل کاملا متفاوت از لحاظ سخت افزاری به بازار ارایه دهد و نه آنقدر بی نمک که هیچ تغییر خاصی نداشته باشد! در واقع متعادل عمل کرده و G3 را در دو نسخه ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایتی با ۲ گیگابایت رم به دنیا معرفی می‌کند. دست بر قضا مدلی که در اختیار ما بود از همین نوع دوم است! در نتیجه قبل از اینکه نتایج تست‌های G3 را در آزمایشگاه آی‌تی‌رسان ببینید، به میزان رم ۲ گیگاباتی آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

طبق روال همیشگی‌مان در نخستین گام از بنچمارک پی استفاده کردیم و با توجه به رکورد فوق‌العاده G2 در این آزمون توقع داشتیم تا توسط برادر تازه متولد شده همین مدل، این رکورد جا به جا شود اما هرچه تلاش کردیم رقمی کمتر از 150 میلی ثانیه برای ال‌جی G3 به دست نیامد که نیامد!

LG G3 Review (57)

در گام دوم به سراغ بنچمارک AnTuTu رفتیم تا پس از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی و ارزیابی بخش‌های مختلف گوشی، امتیازی کلی به این مدل داده شود. در این آزمون G3 با توجه به وضوح بالای نمایشگر و سخت‌تر بودن کارش در بخش‌هایی چون تست گرافیکی، سربلند بود و با کسب امتیاز 30298 جایگاه خوبی را در میان رقبا از آن خود کرد.

LG G3 Review (26)

LG G3 Benchmark (3)

سپس در برنامه Vellamo تست HTML 5 گرفته شد.

LG G3 Review (43)

در گام بعدی به سراغ آزمون Quadrant رفتیم تا عملکرد گوشی را در بخش‌های مجزا سنجیده و امتیازی به آن اعطا شود. نمودارهای زیر خود گویای همه چیز است.

LG G3 Benchmark (2) LG G3 Benchmark (5) LG G3 Benchmark (1)

پس از آن از Geekbench استفاده کردیم تا عملکرد G3 را در این آزمون نیز سنجیده باشیم.

LG G3 Review (44)

آزمون Bonsai برای بررسی عملکرد واحد گرافیکی یک برنامه ارزشمند است، البته با توجه به وضوح تصویر بالاتر گوشی، از همان لحظه نخست می‌توانستیم حدس بزنیم که سرعت فریم در پخش تصاویر گرافیکی پایین‌تر بوده و به همین خاطر G3 امتیاز کمتری نسبت به رقبایش به دست بیاورد.

LG G3 Review (60)

و در نهایت برای اینکه این گوشی بتواند از دستمان نفسی راحت بکشد از Jbench بهره بردیم و به آزمون‌های خود خاتمه دادیم.

LG G3 Review (45)

دوربینی متفاوت‌تر از همیشه

شاید متفاوت‌ترین بخش در اسمارت‌فون G3 همین بخش دوربین باشد، جایی که گرچه رکورد مگاپیکسل را جابه جا نکرده و با عدد ۱۳ وارد بازار شده اما ال‌جی نیز همچون ما به خوبی به این باور رسیده که همه چیز مگاپیکسل نیست! در نتیجه از آپشن‌های اضافی که خیلی بیش‌تر از میزان مگاپیکسل به کمک دوربین می‌آید، در پرچمدارش استفاده کرده است!

LG G3 Review (50)

یکی از همین قابلیت‌های خاص G3 استفاده از فوکوس لیزری است که موجب می‌شود با سرعت بسیار بالاتری نسبت به سایر اسمارت فون‌ها بر روی سوژه‌ها فوکوس کند؛ حتی در محیط‌های بسته و کم نور نیز تفاوتی هنگام فوکوس بر روی اجسام در روز مشاهده نمی‌شود! این قابلیت فوق العاده، G3 را فقط از سایر پرچمداران بازار متمایز می‌کند! حال شاید از خود بپرسید که چرا فقط پرچمدارها؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که سال‌ها پیش نیز مدلی با فوکوس لیزری وارد میدان شده بود و طبق معمول هرجا سخن از دوربین و قابلیت‌های آن به میان می‌آید، نام نوکیا در گوشه‌ای دنج و تاریک می‌درخشد! بله درست شنیدید در سال 2008 مدلی از نوکیا با نام 6220 معرفی شد که یک کمرا فون به تمام معنا بود و علاوه بر استفاده از فوکوس لیزری به فلاش زنون نیز مجهز بود، درنتیجه می‌توان این مدل را پدر فوکوس لیزری در دنیا نامید و بر خلاف انتظارها G3 در رتبه بعدی قرار خواهد گرفت! سرعت شاتر دوربین در حدی فراتر از انتظار است و کاملا توانایی رقابت با وان (M8) و گلکسی S5 را داراست و از خیلی از مدل‌های پر ادعا همچون اکسپریا Z2 و یا لومیا 1020 در جایگاه برتری می‌ایستد. دوربین G3 با توجه به مجهز بودن به لرزش گیر اپتیکال (OIS) و دو فلاش LED به احتمال زیاد شوالیه تاریکی لقب خواهد گرفت اما به دلیل اینکه با یک زرنگی خاص، زمانی کوتاه را در روشنایی روز برای ملاقات در نظر گرفته بود، فرصتی برای تست دوربین در تاریکی به ما دست نداد، در نتیجه به ارایه همین تصاویر شکار شده در حالات مختلف بسنده می‌کنیم!

LG G3 Review (8) LG G3 Review (25) LG G3 Review (7) LG G3 Review (54) LG G3 Review UI (2)

از لحاظ فیلم برداری این مدل توانایی ضبط تصاویربه صورت 4K را نیز داراست. در کلیپ یک دقیقه‌ای که به صورت فول اچ‌دی توسط G3 گرفتیم حجم ویدیو در حدود 144 مگابایت شد که نشان از ثبت تصاویر با جزئیات بالا و البته کیفیتی عالی دارد. میکروفون‌های اختصاصی تعبیه شده بر روی گوشی به ضبط صدای استریو کمک شایانی می‌کنند.

G3 به یک دوربین ثانویه در بخش جلویی نیز مجهز شده که از نوع 2.1 مگاپیکسلی بوده و چندان روی خوشی به عکس‌های سلفی نشان نمی‌دهد و بدون شک در برابر وان (M8) و یا اسند P7 از هواوی سر تعظم فرود خواهد آورد. همچنین دوربین ثانویه این مدل توانایی ضبط تصاویر به صورت فول اچ‌دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را داراست و نوید یک تماس ویدیویی باکیفیت را به شما می‌دهد.

LG G3 Review UI (1)

رابط کاربری که ال‌جی برای دوربین G3 در نظر گرفته، بسیار ساده بوده و به راحتی به بخش‌های مختلف آن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید میان قابلیت‌های خاص آن سوییچ کنید! به زودی شاهد یک مقاله کامل و ویدیوهایی در رابطه با رابط کاربری دوربین و قابلیت‌های منحصر به فردی که برای G3 در نظر گرفته شده در آی‌تی‌رسان خواهید بود.

Joorchin-7

 

دیگر خبری از نمای کارتونی نیست!

یکی از ایراداتی که همیشه به محصولات ال‌جی وارد بود، همین رابط کاربری شخصی سازی شده آن است که از منظر خیلی‌ها نمایی کارتونی دارد، این موضوع در اکثر مدل‌های میان رده و حتی پرچمداران سابق ال‌جی نیز کامل مشهود بود، اما خوشبختانه ال‌جی یک روند روبه رشد را در رابطه با رابط کاربریش در پیش گرفت، تا جایی که اکنون در G3 دیگر خبری از نمای کارتونی نیست و بیش از هر چیزی به سمت طراحی‌های مسطح پیش رفته است. همه چیز خیلی خوب در در کنار هم قرار داده شده و حس کار با یک مدل سطح بالا را به شما منتقل خواهد کرد، به خصوص نوار ناتیفیکیشن که جلوه تازه‌ای را به گوشی بخشیده است!

LG G3 Review (38)

قابلیت‌های نرم افزاری متفاوتی نیز همچون Knock Code بر روی این مدل به کار گرفته شده و با فعال کردن آن، نمایشگر به 4 بخش تقسیم شده و می‌توانید تنها بر روی یک قسمت دو بار ضربه بزنید و به نوعی یک الگوی رمز نگاری شده جدید را برای گوشی خود تعریف کنید! جالب است بدانید که این قابلیت بدون روشن شدن نمایشگر عمل می‌کند. اگر از علاقه‌مندان به تایپ هستید، G3 با کیبورد خاص خود شما را مات و مبهوت خواهد گذاشت! در منوی تنظیمات کیبورد می‌توانید به راحتی آن را ریسایز کنید و متناسب با علاقه و یا محلی که در آن قرار گرفته‌اید، اندازه کیبورد را تنظیم نمایید.  به عنوان مثال اگر در هنگام پیاده روی که دقت شما کمتر است، قصد تایپ متنی را داشتید، می‌توانید با تغییر در اندازه کیبورد حروف را بزرگ‌تر از قبل دیده و در نتیجه میزان خطا را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید. قابلیت Dual Windows نیز این امکان را به شما می‌دهد تا صفحه را به دو قسمت تقسیم کرده و دو برنامه را که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، در کنار یکدیگر به طور هم‌زمان اجرا نمایید. ناگفته نماند که G3 با اندروید نسخه 4.4.2 پای به دنیای اسمارت فون‌ها نهاده است.

LG G3 Review UI (4) LG G3 Review UI (3)

همه چیز تمام!

اگر قصد دارید در یک محیط با نور متوسط یا تاریک به دیدن فیلم و کلیپ بپردازید، خیلی سخت می‌توانید دستگاهی بهتر از G3 پیدا کنید. کیفیت عالی نمایشگر، امکانات بی‌نظیر پلیر و محدوده وسیع در پخش کدک‌های صوتی و تصویری، این گوشی را به یک نمونه ایده‌آل تبدیل کرده است.

LG G3 Review (52)

در پخش صدا G3 از یک اسپیکر استفاده می‌کند و بالطبع شما صدا را به صورت مونو خواهید شنید. اما تفکیک صدا و شفافیت آن در حد بسیار عالی قرار می‌گیرد، اگرچه بلندی آن را می‌توان متوسط ارزیابی نمود.

LG G3 Review (1)

البته اگر تصمیم بگیرید که از طریق هدفون به موسیقی گوش فرا دهید، هیچ کم و کاستی را ندیده و صدا با شفافیت بالا گوش‌هایتان را می‌نوازد!

در نمونه کلیپی که ما با وضوح QHD بر روی گوشی دیدیم، سرعت اجرا روان بود و همچون نمونه فیلم‌های فول اچ‌دی شما قادر هستید تا بر روی تصویر زوم نیز بکنید و در اینجا میزان پیکسل بیشتر باعث عمق تصویر بالاتر می‌شود.

پرتوان اما نه همچون گذشته!

این قسمت را بایستی یکی از مراحل ترسناک G3 بدانیم، چرا که این مدل علی‌رغم افزوده شدن 0.3 اینچ بر ابعاد نمایشگر، دو برابر شدن وضوح تصویر و بالاتر رفتن فرکانس هسته‌ها، هیچ تغییری در میزان میلی‌آمپر باتری خودش نسبت به G2 پدید نیاورده و رقم 3000 نشان می‌دهد که ال‌جی سعی در حفظ تناسب اندام گوشی خود داشته و هیچ رقمی بر ظرفیت باتری خویش نیفزوده است.

LG G3 Review (64)

اما ارقام واقعی چه می‌گویند؟! اگر G3 را با G2 مقایسه کنیم، در بخشی چون وب‌گردی توانایی این گوشی با آن حجم وسیع از پیکسل‌ها تقریبا به نصف کاهش پیدا کرده و  از رقمی نزدیک به 12 ساعت به بیش از 6 ساعت کاهش یافته تا یک زنگ خطر برای دوست‌داران وب‌گردی به صدا در بیاید. پخش ویدئو برای G3 در حدود 10 ساعت دوام می‌آورد که رقم قابل قبولی است و البته روشن ماندن گوشی در یک استفاده معمولی نزدیک به 3 روز، می‌تواند خبر خوبی برای افرادی باشد که چندان هم قصد کشتی گرفتن با گوشی زیبای خود را ندارند.

LG G3 Review (41)

البته بایستی اعتراف کرد که در این قسمت ال‌جی می‌توانست با افزایش میلی‌آمپر گوشی، رکوردهای فوق‌العاده G2 را در اینجا نیز تکرار کند.

از آب بر حذر باش!

تقریبا همه گونه امکانات ارتباطی که دوست داشته باشید در این گوشی وجود دارد! از پشتیبانی کردن تمام شبکه‌های ارتباطی گرفته تا پورت مادون قرمز و وای‌فای دو بانده که گوشی را تبدیل به گزینه‌ای دوست داشتنی جهت فعالیت‌های روزمره می‌کند.

LG G3 Review (37)

اما جای خالی یک گزینه در این بین احساس می‌شود که شاید برای بسیاری از کاربران اولویتی هم نداشته باشد، اما وجودش حداقل یک دلگرمی برای روزهای بارانی و طوفانی است! درست حدس زدید، درباره مقاومت گوشی در مقابل آب و گرد و غبار صحبت می‌کنیم که ال‌جی برای پرچمدار خودش هیچ تضمینی را به شما نمی‌دهد. البته در برخی از خبرها به مقاومت این گوشی در این ارتباط اشاره شده است اما اگر G3 در حین شنا کردن دچار آسیب دیدگی بشود، خون گوشی به گردن صاحبش خواهد بود!

همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم، این دستگاه در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد که مدل اول دارای 2 و مدل دوم دارای 3 گیگابایت رم است.

خوشبختانه در G3‌ یکی از ایرادات مهم G2 که همانا عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی است برطرف شده و شما قادر هستید تا 128 گیگابایت دیگر از این طریق بر حافظه بلند مدت گوشی خود بیفزایید.

مانند G2 کاور هوشمند و زیبایی نیز برای G3 طراحی شده که علاوه بر نشان دادن نمای کوچکی از نمایشگر برای شما، به خوبی از گوشی زیبایتان نیز محافظت خواهد کرد تا مبادا کوچک‌ترین گزندی به آن برسد!

LG G3 Review (42) LG G3 Review (47) LG G3 Review (48)

سخن پایانی

ال‌جی G3 از ۳۱ تیرماه به صورت رسمی در کشور ما عرضه می‌شود و همچون اکثر محصولات این کمپانی دارای گارانتی دو ساله ال‌جی موبایل بوده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن 1.800.000 تومان است که برای بهای ابتدایی یک پرچمدار، بسیار خوب تلقی می‌شود. البته در گام نخست ورژن 16 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود اما وجود 5 رنگ مختلف و دوست داشتنی برای این محصول، دایره انتخاب خریداران را بسیار بالا برده و  از الان می‌توان منتظر ظهور یک گوشی پرطرفدار و ویژه در بین عاشقان مدل‌های هوشمند و البته خاص بود!

LG G3 Review (65)

لبخند 

طراحی خاص با کلیدهای پشتی
وزن و ابعاد متناسب
نمایشگر رویایی
دوربین عالی
پرفکت!

اشک

نور نمایشگر چندان بالا نیست
باتری می‌توانست ظرفیت بیشتری داشته باشد
ای‌کاش ضد آب و گرد و غبار بود!

89 در مورد “بررسی ال‌جی G3: غوطه‌ور در پیکسل!”

  1. سلام اقای پیمان گل کار من بین این گوشی وهواویp8موندم ممنون میشم راهنماییم کنید بیشتراز هرچیزی دوربین وصفحه نمایش برام مهمه بنظرشما کدام را خریداری کنم وکدام یک کیفیت دوربین وصفحه نمایش بهتری را دارد

  2. به نام خدا.با سلام.
    اقای گلکار من بد جور بین اس5 مدل اگسینوز یا g900h
    ال جی جی3 مدل 32 گیگ با 3 گیگ رم پردازشی.
    و هواوی پی8 و هواوی آنر 7 مانده ام!!!
    انتظارات از گوشی:هر چیز ریز و درشتی که در یک گوشی هوشمند تمام عیار واقعا پرچمدار مهم باشد.دیگر خودتان حساب کنید!
    3 خواهش:لطفا بگید اوضاع فیلم بداری پی8 و اقعا بد هست.
    ترک معروف قاب جی3 چه اندازه هست و این که میگن در تولیدات جدید رفع شده صحت دارد.
    لطف نظر شخصی ندهید.علمی و عمومی!!!
    با تشکر از شما.خدا نگهدار.

  3. با سلام اقای پیمان عزیز.من از همه نظر (هر چیز ریز و درشتی که در یک گوشی هوشمند پرچم دار مهم باشد)
    بین G3 نسخه 32 گیگ و galaxy s5 مدل اسنپ دراگون و اکسونوز مانده ام!
    اگه میگید G3 نسخه 32 گیگ که هیچی!
    اگه اس5 کدام نسخه اش؟
    باتری هم مهمه.وب گردی و بازی و فیلم و عکس برداری و گوش کردن به موزیک!!!
    نکته بسیار مهم! : گوشی را اگر تا روزی 2مرتبه هم شارژ کنم اشکالی ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH