سری شیائومی 13 احتمالا در ماه نوامبر امسال معرفی خواهد شد

سری شیائومی 13 مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد و بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی چینی برای این خانواده پرچم‌دار از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده خواهد کرد. سال گذشته و در ماه دسامبر، کمپانی شیائومی از گوشی‌های پرچم‌دار سری شیائومی 12 رسما رونمایی کرد. اکنون اطلاعات جدیدا لو رفته نشان می‌دهند که سری شیائومی 13 زودتر از مدل نسل قبلی خود معرفی خواهد شد.

یک منبع خبری آگاه چینی، پیرامون سری شیائومی 13 اطلاعاتی جزئی را منتشر نموده است. در ماه دسامبر سال گذشته این شرکت از 3 اسمارت‌فون با اسامی شیائومی 12X، شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو رونمایی کرد. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که کمپانی چینی قصد دارد که تا پایان سال جاری میلادی از 2 مدل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو رونمایی کند.

به گفته شخص خبرچین، سری شیائومی 13 با سیستم‌عامل اندروید 13 تست شده است. وی ادعا می‌کند که مراحل کار، یک ماه سریع‌تر از سال گذشته پیشرفت داشته است؛ موضوعی که نشان می‌دهد سری شیائومی 13 احتمالا در ماه نوامبر 2022 عرضه خواهد شد. از آنجا که سری شیائومی 13 احتمالا با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 روانه بازار می‌شود؛ لذا انتظار می‌رود که کوالکام طی ماه نوامبر از تراشه پرچم‌دار آینده خود رونمایی کند. با این‌حال کماکان توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم خبر عرضه زودهنگام سری شیائومی 13 با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 با دیده تردید نگاه کنید.

گزارشات اخیر نشان می‌دهند که شیائومی 13 دارای اسم رمز Nuwa بوده و از شماره مدل 2211133C بهره می‌گیرد. از سوی دیگر شیائومی 13 پرو از از اسم رمز Fuxi و شماره مدل 2210132C استفاده می‌کند. شیائومی 13 می‌تواند همانند مدل نسل قبلی خود به یک پرچم‌دار جمع‌وجور تبدیل شود. انتظار می‌رود که هر 2 مدل مجهز به نمایشگر اولد با لبه‌های خمیده، حفره کروی‌شکل در مرکز و حواشی باریک باشند. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها هر 2 اسمارت‌فون از پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه طراحی شده توسط برند لایکا بهره خواهند برد.

تصویر شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو

1 در مورد “سری شیائومی 13 احتمالا در ماه نوامبر امسال معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH