جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری وان‌پلاس 10T اعلام شد

وان‌پلاس در آغاز فعالیت خود به‌عنوان یک برند تولیدکننده اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شد؛ اما این کمپانی چینی در نهایت تولید دستگاه‌های ممتاز را آغاز کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد که ‌‌‌وان‌پلاس قصد دارد تا بار دیگر به ریشه‌های اصالت خود یعنی عرضه اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار با قیمت‌‌گذاری کاملا رقابتی بازگردد.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده، اسمارت‌فون آینده این برند با نام وان‌پلاس 10T احتمالا به رقیبی سرسخت برای دستگاه‌های پرچم‌دار تبدیل خواهد شد. این موضوع بدان معناست که هندست مذکور با برچسب قیمتی بسیار ارزان‌‌تر نسبت به تولیدات ممتاز برندهای رقیب روانه بازار می‌شود.

بعلاوه این گزارش به برخی مشخصات و امکانات کلیدی وان‌پلاس 10T اشاره نموده است. بر اساس شنیده‌ها این هندست با اسم رمز Ovaltine عرضه شده و از یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد. از جنبه مشخصات داخلی نیز انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام به‌همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

در بخش دوربین نیز برخی گزارشات نشان می‌دهند که وان‌پلاس 10T از پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در قسمت جلویی دستگاه نیز شاهد به‌کارگیری یک دوربین 16 یا 32 مگاپیکسلی جهت برقراری تماس‌های ویدیویی یا ثبت تصاویر سلفی خواهیم بود.

رندر وان‌پلاس 10T

از جنبه نرم‌افزاری نیز این هندست با سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری سفارشی و اختصاصی کمپانی موسوم به OxygenOS روانه بازار خواهد شد. انرژی مورد نیاز این مجموعه از طریق یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی تامین می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون وان‌پلاس 10T در 3 مدل رنگی مختلف شامل سفید، مشکی و سبز نعنایی عرضه خواهد شد. این هندست در نیمه دوم سال جاری به‌طور رسمی معرفی شده و قیمت‌گذاری آن در بازه 3000 الی 4000 یوان (تقریبا معادل 465 الی 595 دلار) متغیر خواهد بود.

1 در مورد “جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری وان‌پلاس 10T اعلام شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH