مچ‌بند هوشمند شیائومی اسمارت باند 7 رسما در بازار جهانی معرفی شد

حدودا یک ماه پس از معرفی مچ‌بند هوشمند شیائومی اسمارت باند 7 در بازار چین، اکنون کمپانی چینی از این ابزار پوشیدنی محبوب برای بازارهای جهانی رونمایی کرده است. مدل جدید با بهره‌گیری از نمایشگر 1.62 اینچی از بزرگ‌ترین اندازه صفحه‌نمایش در میان مچ‌بندهای هوشمند شیائومی برخوردار است. پنل آمولد مورد استفاده در این گجت دارای رزولوشن 490×192 پیکسلی بوده و اکنون از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) پشتیبانی می‌کند؛ مشخصه‌ای که در مدل نسل قبلی قابل دسترس نبود.

ردیابی خودکار میزان اکسیژن محلول در خون (SpO2) یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این محصول به‌شمار رفته و در صورت کاهش سطح اکسیژن خون به زیر 90 درصد، موضوع را به کاربر اطلاع‌رسانی خواهد کرد. شیائومی اسمارت باند 7 کماکان با یک نوبت شارژ باتری برای مدت 14 روز شارژدهی داشته و از طریق یک شارژر مغناطیسی 2 پین شارژ می‌شود. این مچ‌بند هوشمند مجهز به بیش از 100 واچ فیس و بالغ بر 110 حالت ورزشی مختلف با قابلیت تشخیص خودکار است.

از جنبه قابلیت‌های ردیاب سلامت نیز این گجت قادر به سنجش 24 ساعته ضربان قلب کاربر طی مدت 7 روز هفته بوده و از قابلیت‌های ردیابی خواب، سطح استرس و وضعیت سلامتی زنان برخوردار است. این مچ‌بند هوشمند در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر مقاومت نموده و بدون کوچک‌ترین مشکل می‌تواند وضعیت شنای کاربر را ردیابی نماید.

ورژن NFC شیائومی اسمارت باند 7 کماکان به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد. اگرچه بر اساس برخی شایعات، این محصول نهایتا با همکاری پلتفرم مستر کارت در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد. همچنین شیائومی از فروش بیش از 1 میلیون دستگاه اسمارت باند 7 در بازار چین خبر داده است؛ موضوعی که به نوبه خود از ثبت یک رکورد فروش جدید حکایت دارد.

شیائومی اسمارت باند 7 با بندهای سیلیکونی در رنگ‌آمیزی‌های مختلف شامل مشکی، آبی، سفید عاجی، نارنجی، سبز زیتونی و صورتی پررنگ روانه بازار می‌شود. بعلاوه کاربران به چندین گزینه با طراحی بی‌رنگ و رنگ‌آمیزی نئون نیز دسترسی خواهند داشت.

این گجت با قیمت خرده فروشی 59.99 یورویی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد؛ اگرچه خریداران اولیه می‌توانند از تخفیف 10 یورویی بهره‌مند شده و این محصول را با قیمت‌گذاری 49.99 یورو سفارش دهند. مشتریان مقیم منطقه اروپای غربی هم‌اکنون می‌توانند نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند؛ در حالی‌که خریداران ساکن سایر مناطق جهان بایستی کمی بیش‌تر منتظر بمانند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH