کوالکام به‌زودی از نسل جدید تراشه اسنپ‌دراگون برای گجت‌های پوشیدنی رونمایی می‌کند

کوالکام با انتشار توئیتی جدید در حساب‌کاربری اسنپ‌دراگون از معرفی نسل جدید تراشه‌های پوشیدنی خود در آینده‌ای نزدیک خبر داده است. جدیدترین پلتفرم پوشیدنی کمپانی موسوم به +Snapdragon Wear 4100 بر پایه فرآیند 12 نانومتری تولید شده و به منظور کمک به پردازش کارهای بیش‌تر در پس‌زمینه نظیر پردازش داده‌های ورودی سنسورها و صدا از یک پردازنده کمکی جدید بهره می‌گیرد. استفاده از این تراشه موجب بهبود عملکرد و شارژدهی باتری گجت‌های پوشیدنی در مقایسه با پلتفرم Snapdragon Wear 3100 شده است.

اکنون کاربران مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند که پلتفرم جدید Snapdragon Wear با چه پیشرفت‌هایی روانه بازار خواهد شد. با توجه به قابلیت‌های تراشه 5 نانومتری جدید اگزینوس W920 انتظار می‌رود که پلتفرم پوشیدنی آینده کوالکام با پیشرفت‌های بیش‌تری عرضه شود. اما پیش‌بینی اقدامات آینده کوالکام در زمینه گجت‌های پوشیدنی امری دشوار است. تمرکز گوگل روی توسعه Wear OS احتمالا به ارتقاء قابلیت‌های پلتفرم در گجت‌های پوشیدنی کمک خواهد کرد؛ چرا که بسیاری از دستگاه‌های مجهز به Wear OS پیش از عرضه سومین ورژن این سیستم‌عامل از پلتفرم‌های Snapdragon Wear استفاده می‌کردند.

در حال حاضر صرفا می‌دانیم که کوالکام در تدارک عرضه یک تراشه جدید برای گجت‌های پوشیدنی است. با این‌حال مشخص نیست که کدام یک از شرکت‌های تولیدکننده از این پلتفرم در محصولات خود استفاده خواهند کرد. بعلاوه مشخصات فنی این پلتفرم و زمان عرضه آن به بازار نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بنابراین به منظور کسب اطلاعات بیش‌تر پیرامون تراشه جدید ناچارا بایستی تا زمان معرفی رسمی آن توسط کوالکام در آینده‌ای نزدیک منتظر بمانیم.

 

توان پردازشی اسمارت‌واچ Skagen Falster Gen 6 از طریق تراشه +Snapdragon Wear 4100 تامین می‌شود 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH