ویندوز 12 مایکروسافت احتمالا در سال 2024 منتشر خواهد شد

بر اساس گزارش جدیدی که توسط وبسایت Windows Central منتشر شده است؛ شرکت مایکروسافت برای انتشار سیستم‌عامل‌های جدید خود یک چرخه زمانی 3 ساله را در نظر خواهد گرفت. بر این اساس انتظار می‌رود که نسخه آینده سیستم‌عامل ویندوز در سال 2024 منتشر شود. هنوز مشخص نیست که این سیستم‌عامل، ویندوز 12 نامگذاری شده یا یک ورژن عددی از ویندوز 11 به‌شمار خواهد رفت.

در عین‌حال مایکروسافت میزان انتشار ویژگی‌های جدید برای کاربران ورژن‌های فعلی ویندوز در بازار را افزایش خواهد داد. به‌عنوان مثال کمپانی با انتشار نسخه 22H2 ویندوز 11 (با اسم رمز Sun Valley 2) از مشخصه جدیدی با نام داخلی “Moments” رونمایی کرد. این مشخصه به مهندسان امکان می‌دهد تا بدون نیاز به عرضه یک به‌روزرسانی عمده، امکانات بزرگ را در اختیار کاربران فعلی ویندوز قرار دهند. سیستم “Moments” در واقع همان چیزی بود که به مایکروسافت امکان داد تا دکمه آب‌وهوا را روی نوار وظیفه ویندوز 11 ارائه نماید.

بر اساس گزارشات، مایکروسافت روی توسعه نسخه‌ای از ویندوز با اسم رمز Sun Valley 3 جهت انتشار در سال 2023 کار کرده است؛ اما ظاهرا اکنون این نسخه کنار گذاشته شده و احتمالا در ورژن در نظر گرفته شده برای سال 2024 بار دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این روش جدید به‌روزرسانی ویندوز به کاربران فعلی امکان می‌دهد تا با سرعت بیش‌تری به ویژگی‌های جدید دسترسی پیدا کرده و نیازی به انتظار کشیدن برای انتشار نسخه عمده سیستم‌عامل نسل بعدی نداشته باشند. در عین‌حال توسعه‌دهندگان نیز پیش از انتشار نسخه جدید ویندوز برای تست قابلیت‌های آن و رفع مشکلات احتمالی، فرصت بیش‌تری را در اختیار خواهند داشت.

1 در مورد “ویندوز 12 مایکروسافت احتمالا در سال 2024 منتشر خواهد شد”

  1. راسته که ویندوز ۱۳نخواهیم داشت یا بازهم شایعه هستش؟؟من توی تلگرام خوندم چندین روز گذشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH