سامسونگ اپلیکیشن ویرایشگر تصویر خود مبتنی بر هوش مصنوعی را منتشر کرد

سامسونگ پیش‌تر اپلیکیشن Expert RAW را برای استفاده افراد ماهر در عکاسی عرضه کرد. با این‌حال طیف گسترده‌ای از مخاطبان این شرکت و کاربران دستگاه‌های گلکسی قادر به استفاده از امکانات این اپلیکیشن نبودند. اکنون غول کره‌ای اقدام به انتشار اپلیکیشن Galaxy Enhance-X برای این گروه از کاربران نموده است. این برنامه در واقع یک ویرایشگر جادویی و ارتقاء دهنده مقیاس تصاویر مبتنی بر تکنیک‌های هوش مصنوعی است.

این اپلیکیشن همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ یک ابزار ویرایشگر برای تصاویر پیش‌تر ثبت شده است؛ در حالی‌که Expert RAW یک اپلیکیشن دوربین به‌شمار می‌رود. این تصاویر می‌توانند با استفاده از دوربین اسمارت‌فون کاربر ثبت شده یا توسط سایر هندست‌ها و دوربین‌های قدیمی‌‌تر به ثبت رسیده باشند.

الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند تاری تصاویر را برطرف نموده یا به منظور ایجاد جلوه پرتره، مقداری از حالت تارشدگی را به تصاویر اضافه کنند. همچنین کاربران قادر به افزایش میزان روشنایی تصاویر تاریک، شبیه‌سازی حالت HDR، افزایش شارپنس تصاویر، حذف بازتاب‌ها و اعمال حالت زیبایی (Beauty Mode) هستند. حذف افکت moire یکی از ویژگی‌های جالب برنامه محسوب می‌شود. این افکت هنگام عکاسی از یک صفحه دیجیتالی ظاهر می‌شود.

برخی آپشن‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا شدت افکت قابل اعمال را تعیین کرده و وجود یک پنجره کشویی امکان مقایسه تصویر، قبل و بعد از اعمال افکت را فراهم می‌کند. همچنین تصاویر اصلی و پردازش شده درون اپلیکیشن گالری ذخیره می‌شوند. بنابراین کاربران در صورت عدم رضایت از نتیجه کار می‌توانند به عقب بازگشته و فرآیند ویرایش را به نحوی متفاوت اجرا نمایند.

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X سامسونگ می‌تواند عکس‌ها را محو یا روشن کند

تعدادی از این افکت‌ها برای ارتقاء کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین‌های قدیمی یا ضعیف، مطلوب و کارآمد به‌نظر می‌رسند. بعلاوه کاربران به یک گزینه ارتقاء مقیاس مبتنی بر هوش مصنوعی نیز دسترسی خواهند داشت. این ابزار امکان افزایش مقیاس 2 یا 3 برابری تصاویر با رزولوشن پایین نسبت به حالت اصلی را فراهم می‌کند.

 

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X از قابلیت حذف الگوهای moire از صفحات دیجیتالی و ارتقاء مقیاس تصاویر برخوردار است

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X هم‌اکنون در فروشگاه گلکسی استور قابل دسترس بوده و کاربران برای دانلود نسخه کپی آن می‌توانند به وبسایت APK Mirror مراجعه نمایند. 

1 در مورد “سامسونگ اپلیکیشن ویرایشگر تصویر خود مبتنی بر هوش مصنوعی را منتشر کرد”

  1. طبق عکسهای نمونه ای ک گزاشتین خیلی خوب به نظر میاد حتما دان میکنم
    مرسی برای پشنهاد خوبتون ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH