معرفی 10 سایت برتر خرید گیفت کارت در ایران

برترین سایت‌های خرید گیفت کارت را بشناسید

خرید گیفت کارت یکی از بهترین راه‌ها برای دور زدن تحریم‌های بین‌المللی علیه کاربران ایرانی است. با این روش شما می‌توانید از گیفت کارت‌ها برای پرداخت هزینه اشتراک سرویس‌های کاربردی و استریم و هزینه نرم‌افزارها و یا خرید‌های درون‌برنامه‌ای و درون بازی استفاده کنید. سایت‌های واسطه ایرانی، طیف متنوعی از گیفت کارت‌ها را به مشتریان عرضه می‌کنند که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به گیفت کارت‌های گوگل پلی، اپل آیتونز، استیم و نتفلیکس اشاره کرد. در این مطلب به کمک تیم خبری دیکاردو به معرفی برخی از محبوب‌ترین سایت‌های خرید گیفت کارت در ایران، مزایا و برخی از محصولات متنوع آن‌ها آشنا می‌شویم.

1.   وبسایت Giftcard.ir یک فروشگاه اینترنتی با سابقه

سایت گیفت کارت آی ار یکی از فروشگاه‌های برتر و باسابقه اینترنتی در زمینه فروش انواع گیفت کارت است. تنوع بالای انواع گیفت کارت یکی از مهم‌ترین مزایای این سایت است و شما می‌توانید هر گیفت کارت را در قیمت‌های گوناگون دلاری و یا بنابر ریجن گیفت کارت به قیمت ارزهای فیات دیگر مانند پوند و یورو خریداری کنید. البته برای این کار دیگر به پرداخت ارزی نیاز ندارید، بلکه همه مبالغ به ریال پرداخت می‌شوند.

 

2. وبسایت Giftcardstore.ir یک فروشگاه اینترنتی

گیفت کارت استور یکی از مراکز تخصصی فروش گیفت کارت در ایران است. این سایت اینترنتی، یکی از زیرمجموعه‌های اپل ان آی سی است و در حدود 5 سال سابقه حضور در این عرصه دارد. خرید گیفت کارت در این سایت به‌صورت کاملا خودکار انجام می‌شود و بر این اساس شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز از این سایت خرید کنید. از مزایای این سایت نیز می‌توانیم به پشتیبانی 24 ساعته اشاره کنیم.

3. وبسایت Iranicard.com ایرانیکارت در زمینه خرید گیفت کارت و پرداختهای ارزی

ایرانیکارت یک شرکت مشهور و باسابقه است که کار خود را با ارائه خدمات پرداخت‌های ارزی بین‌المللی آغاز کرده است. این مجموعه در 3 زمینه خدمات پرداخت ارزی، فروش گیفت کارت و خدمات رمزارز فعالیت می‌کند و دفتر این مجموعه در شهر اصفهان قرار دارد. بخش گیفت کارت‌های این سایت به بخش‌های گیفت کارت‌های ویزا و مستر، گیفت کارت‌های اپلیکیشن و پرداخت آنلاین و گیفت کارت‌های بازی تقسیم شده است. مراحل خرید در این سایت دارای این مراحل است:

  • ثبت نام در سایت ایرانیکارت
  • ثبت درخواست خرید گیفت کارت
  • تکمیل اطلاعات و پرداخت
  • ارسال گیفت کارت با ایمیل

 

4. سایت Mobogift.com موبو گیفت

موبوگیفت یک فروشگاه اینترنتی و متعلق به مجموعه راما تجارت پاسارگاد است. این فروشگاه کار خود را از سال 1394 و با نام اپل کارت 24 آغاز کرده است. موبوگیفت در ول فعالیت خود توانسته است نماد اعتماد 2 ستاره را از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت دریافت کند. دفتر این مجموعه نیز در شهر اصفهان قرار دارد. از مزایای خرید از این سایت می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته و مراحل آسان احراز هویت و پرداخت آنلاین اشاره کرد.

 

5. وبسایت Dicardo.com دیکاردو ، بهترین فروشگاه در زمینه خرید گیفت کارت

دیکاردو یکی از برترین و فعال‌ترین سایت‌های ایرانی در زمینه فروش انواع گیفت کارت برای سایت‌های کاربردی، سرویس‌های خدماتی بین‌المللی، نرم‌افزارهای محبوب و بازی‌های گوناگون است. همچنان دیکاردو اولین وبسایت دارای مجوز رسمی از بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و مجوز از موسسه رسانه های دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک می باشد . در زیر به برخی از محصولات این وبسایت اشاره میکنیم .

  • خرید گیفت کارت

( از جمله خرید گیفت کارت پلی استیشن ، خرید گیفت کارت آیتونز ، ریزر ، استیم گیفت کارت و … )

  • پرداختهای درون برنامه ای بازی های موبایلی ( خرید سی پی کالاف دیوتی ، خرید جم فری فایر و …)
  • خرید اکانت قانونی پلی استیشن 4 و 5

( از جمله خرید اکانت قانونی فیفا ، خرید اکانت بازی آساسین ، خرید اکانت قانونی الدن رینگ و … )

  • خرید اکانتهای پرمیوم

( ازجمله خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ، خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس، خرید اکانت اپل موزیک و … )

  • خرید بازیهای استیم و اورجین

( از جمله خرید بازی استیم فیفا و خرید بازی رمبوسیکس و … )

  • پرداخت در وبسایتهای خارجی و هزاران امکان دیگر

میتوانیم به این موضوع اشاره کنیم که تیم دیکاردو دارای یکی از بهترین تیم های پشتیبانی است که میتوانید جهت مشاوره و خرید با آنها تماس بگیرید .

6.  وبسایت Giftcard98.ir گیفت کارت 98

گیفت کارت 98 در دو زمینه پرداخت ارزی آنلاین و فروش گیفت کارت فعالیت می‌کند. این سایت می‌تواند در تمامی زمینه‌هایی که مشتریان به پرداخت ارزی با دبیت کارت، مسترکارت و سرویس پرداخت ارزی پی پال نیاز دارند، این خدمات را به آن‌ها ارائه دهد. توجه داشته باشید که این سایت، خدمات ارزی خود را در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات 8 صبح تا 1 بامداد، در روز پنج‌شنبه از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر و در روز جمعه از 12 ظهر تا 4 بعد از ظهر انجام می‌دهد.

7.  سایت گیم کد : خرید گیفت کارت .خرید درون برنامه ای

گیم کد یکی از سایت‌های فعال در زمینه‌های فروش گیفت کارت، خریدهای درون‌برنامه‌ای و خریدهای درون بازی‌ها است. برای مثال در زمینه خریدهای درون بازی‌ها برنامه‌ها می‌توان به خرید ارزهای رایج و جم‌های انواع بازی‌های محبوب اشاره کرد

 

8.  سایت گیفت رو

گیفت رو یک سایت تخصصی در زمینه فروش انواع گیفت کارت است. این سایت کار خود را از سال 1392 آغاز کرده است. گیفت رو گیفت کارت‌های خود را از فروشندگان و نمایندگان طرف قرارداد خود در خارج از کشور به‌صورت فیزیکی خریداری می‌کند و این کارت‌های هدیه دارای اسکن فیزیکی هستند. کاربران در این سایت نیازی به طی مراحل پیچیده ثبت نام ندارند و اطلاعاتی که از آن‌ها درخواست می‌شود عبارتند از: شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت و آدرس ایمیل. برخی از گیفت کارت‌های قابل خریداری از این سایت را با هم مرور می‌کنیم:

  • گیفت کارت League Of Legends
  • گیفت کارت اسکایپ
  • گیفت کارت اپکس
  • گیفت کارت ماین کرفت

9. سایت گیفت مکس

گیفت مکس یکی دیگر از سایت‌های تخصصی خرید گیفت کارت در ایران است. این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت است و دفتر مرکزی آن در شهر تبریز قرار دارد. گیفت مکس همچنین دارای بخش وبلاگی فعال در زمینه‌های آشنایی با گیفت کارت‌ها و آموزش‌های شارژ گیفت کارت است. عنوان برخی از مطالب وبلاگی این سایت را با هم مرور می‌کنیم:

  • آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
  • آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
  • هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
  • آموزش نحوه ساخت اکانت بتل نت و فعال سازی سی دی کی
  • آموزش کامل یو پلی و نحوه استفاده از Uplay
  • هر آنچه که در مورد اپیک گیمز باید بدانید

10. سایت فارس گیمر

فارس گیمر از جمله فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی و فعال در زمینه فروش انواع گیفت کارت سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها و نیز جم بازی‌ها است. تیم این مجموعه کار خود را از سال 1397 و با نام فورتنایت فا آغاز کردند. این تیم نهایتا در سال 1400 سایت اختصاصی خرید گیفت کارت خود را با نام فارس گیمر راه‌اندازی کردند. دفتر این مجموعه در خراسان شمالی و شهر بجنورد قرار دارد.

 

منبع : Dicardo.com

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH