نخستین تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد

در جریان آخرین تحولات پیرامون گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ، تصاویر مطبوعاتی ظاهرا رسمی از گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به‌صورت عمومی منتشر شده است. 2 تصویر نخست توسط یک افشاگر با نام ایوان بلاس و با همکاری وبسایت 91Mobiles منتشر شده است. تصویر اول نشان‌دهنده گلکسی زد فولد 4 با مدل‌های رنگی رسمی قابل عرضه برای این اسمارت‌فون است. بر این اساس گلکسی زد فولد 4 با 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی (Phantom Black) در سمت چپ، بژ (Beige) در وسط و سبز خاکستری (Gray Green) در سمت راست روانه بازار خواهد شد.

طراحی نمایش داده شده در این رندر تقریبا از گلکسی زد فولد 3 قابل تفکیک نیست. اسکنر اثرانگشت روی لبه سمت راست بدنه گوشی قرار گرفته و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا نیز در قسمت فوقانی آن مستقر شده‌اند. همچنین قسمت فوقانی لبه سمت چپ بدنه دستگاه از خشاب سیم‌کارت میزبانی می‌کند.

تصویر دیگر نشان‌دهنده گلکسی زد فلیپ 4 در مدل‌های رنگی خاکستری، بنفش، طلایی و آبی روشن است. این‌بار نیز به‌نظر می‌رسد که طراحی این اسمارت‌فون با الگوی مشاهده شده در گلکسی زد فلیپ 3 تفاوت چندانی ندارد.

تصویر دیگر توسط وبسایت MySmartPrice منتشر شده و صرفا رنگ‌آمیزی مورد استفاده برای لبه تحتانی بدنه گوشی را نمایش می‌دهد. نمایشگر ثانویه این هندست در مقایسه با پنل خارجی گلکسی زد فلیپ 3 اندکی عریض‌تر به‌نظر می‌رسد. بر اساس شایعات این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر 2.1 اینچی خواهد بود؛ در حالی‌که گلکسی زد فلیپ 3 از نمایشگر خارجی 1.9 اینچی استفاده می‌کند.

همچنین رندر مطبوعاتی جایزه از وبسایت Pricebaba نیز به معرض نمایش گذاشته شده است. این تصویر با رندرهای منتشر شده توسط وبسایت 91Mobiles هماهنگی دارد؛ بنابراین تصاویر فوق احتمالا معتبر هستند. چنان‌‌چه صحت رندرهای مورد اشاره به اثبات برسد؛ در این‌صورت گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 از ظاهری مشابه با مدل‌های نسل قبلی خود برخوردار خواهند بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده تا به این لحظه می‌دانیم که توان پردازشی هر 2 دستگاه از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تامین خواهد شد. بعلاوه سامسونگ در تدارک رونمایی از این هندست‌ها ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در روز 10 آگوست (19 مرداد ماه) است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فولد 4 از پیکره‌بندی دوربین بهتری بهره گرفته و مجهز به ماژول عریض 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 3 برابری است. همچنین دوربین سلفی خارجی از سنسور 10 مگاپیکسلی استفاده کرده و دوربین تعبیه شده در قسمت زیرین نمایشگر داخلی نیز مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی زیر نمایشگر در صورت استفاده از تکنیک خوشه‌بندی پیکسلی قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن 4 مگاپیکسل خواهد بود. بعلاوه برخی شایعات امیدوارکننده از به‌کارگیری لولا با طراحی باریک‌تر و نمایشگر اندکی عریض‌تر حکایت دارند.

از سوی دیگر انتظار می‌رود که گلکسی زد فلیپ 4 با نمایشگر و دوربین‌های کم و بیش مشابه با مدل نسل قبلی خود روانه بازار شود؛ اما ظرفیت باتری گوشی و سرعت شارژ آن ارتقاء خواهد یافت. در نتیجه انرژی مورد نیاز این هندست از طریق یک باتری 3800 یا 3900 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین می‌شود.

1 در مورد “نخستین تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد”

  1. المیرا آقازاده

    عالی
    عاشق مدل تاشوش هستم بیاد بیرون حتماااا میخرم امدیوارم قیمتش مناسب باشه
    خیلی شیکه و مثل گوشیهای دیگه گنده و بدریخت نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH