وان‌پلاس Ace پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است

وان‌پلاس 10T در روز 3 آگوست (12 مرداد ماه) معرفی خواهد شد. بعلاوه کمپانی چینی در همان روز از نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به OxygenOS 13 رونمایی خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود؛ اما این هندست احتمالا تنها گجت وان‌پلاس مجهز به پلتفرم پرچم‌دار کوالکام به‌شمار نخواهد رفت.

بر اساس اعلام یک افشاگر با شناسه Digital Chat Station، دستگاهی موسوم به وان‌پلاس Ace پرو نیز از جدیدترین و بهترین تراشه کوالکام استفاده خواهد کرد. همچنین این هندست مجهز به 16 گیگابایت رم بوده و از فناوری شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به سابقه این برند در به‌کارگیری 2 نام متفاوت برای یک اسمارت‌فون جهت عرضه آن در بازارهای داخلی و خارجی، تقریبا با اطمینان می‌توان حدس زد که وان‌پلاس Ace پرو در واقع همان وان‌پلاس 10T است.

در صورت صحت فرضیات مطرح شده می‌توان نتیجه‌گیری کرد که وان‌پلاس 10T احتمالا از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی خواهد کرد؛ قابلیت منحصربه‌فردی که در حال حاضر تنها در تعداد انگشت‌شماری از اسمارت‌فون‌های تولیدی یک برند کاملا مستقل موسوم به ریلمی قابل دسترس است. به‌کارگیری حافظه رم 16 گیگابایتی خبر خوبی برای کلیه طرفداران وان‌پلاس است. تاکنون هیچ‌کدام از هندست‌های کمپانی چینی با چنین ظرفیت بالایی از رم به بازار عرضه نشده است. این موضوع بدان معناست که وان‌پلاس 10T به طیف محدودی از اسمارت‌فون‌ها با چنین ظرفیت بالایی از رم ملحق خواهد شد.

همچنین این احتمال وجود دارد که وان‌پلاس Ace پرو و وان‌پلاس 10T دو هندست کاملا متفاوت از یکدیگر باشند. با این‌حال حتی اگر سیاست تغییر نام وان‌پلاس را نادیده بگیریم؛ در این‌صورت محدودیت‌های زنجیره تامین و تولید در کل صنعت موجب ایجاد تردید در توانایی کمپانی چینی برای توسعه 2 پرچم‌دار مجزا به‌صورت همزمان خواهد شد.

رندر لو رفته از وان‌پلاس 10T

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH