شیائومی 12S اولترا از تست دوام سربلند بیرون آمد

یک فعال یوتیوبی با شناسه JerryRigEverything اقدام به اجرای تست دوام اختصاصی خود روی شیائومی 12S اولترا کرد و هندست مذکور از این تست با سربلندی بیرون آمد. این تست‌ها ماژول دوربین برجسته تعبیه شده روی پنل پشتی هندست را تحت پوشش قرار می‌دهند. این ماژول از سنسور 1 اینچی IMX989 ساخت شرکت سونی میزبانی می‌کند. زاک نلسون؛ مجری ویدیو مراحل مختلف تست را به‌صورت گام به گام روی هندست اجرا می‌کند.

شیائومی 12S اولترا مدل جانشین می 11 اولترا به‌شمار رفته و در چندین بخش مختلف شاهد پیشرفت بوده است. پیش از اجرای تست تصور می‌شد که ماژول دوربین برجسته روی پنل پشتی دستگاه یکی از نقاط ضعف و آسیب‌پذیر آن به‌شمار خواهد رفت؛ اما تست‌های دوام در عمل خلاف این فرضیه را ثابت کردند.

شیائومی 12S اولترا دارای طراحی خارجی ممتاز با چرم سیلیکونی است. با این‌حال فریم هارمن کاردن مورد استفاده در اسمارت‌فون دارای ساختار پلاستیکی بوده و مستعد خراشیدگی با اشیای تیز نظیر تیغ است. نمایشگر شیائومی 12S اولترا مجهز به پوشش محافظ از نوع گوریلا گلس Victus است؛ اما تست سنجش سختی موس روی آن اجرا نشده است.

عملکرد دستگاه در تست خمش کاملا ایده‌آل نبود؛ چرا که نیروهای خمشی تا حدی روی ساختار آن تاثیر گذاشتند. به‌طور کلی شیائومی 12S اولترا در تمامی آزمایشات، کارآیی خود را حفظ کرد و از تمامی تست‌ها سربلند خارج شد. عملکرد پرچم‌دار شیائومی در تست خمش JerryRigEverything نیز با تعدادی از برترین اسمارت‌فون‌های اندرویدی بازار قابل مقایسه بود.

<div style=”position:relative;display:block;height:0;padding:0;padding-bottom:56.25%;”><iframe src=”https://www.namasha.com/embed/SV3uq6LM” style=”position:absolute;top:0;bottom:0;left:0;width:100%;height:100%;border:0;” frameborder=”0″ scrolling=”no” allowfullscreen=”true” mozallowfullscreen=”true” webkitallowfullscreen=”true”></iframe></div>

با این‌حال نکته قابل توجه، شنیده شدن صدای ترک‌خوردگی خفیف در اطراف قاب طی مدت اجرای آزمایش است. البته کاربران شیائومی 12S اولترا اطمینان خواهند داشت که اسمارت‌فون آنها طی استفاده روزمره از دوام کافی برخوردار بوده و به اندازه کافی مقاوم خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH