هواوی Enjoy 50 پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 680 معرفی خواهد شد

یو چنگ‌دونگ؛ مدیرعامل هواوی ضمن برگزاری رویداد روز گذشته این شرکت از اسمارت‌فون Enjoy 50 پرو رسما رونمایی کرد. این هندست نمایانگر طراحی یک محصول میان‌رده ممتاز است. در عین‌حال فهرست مربوط به پیش‌فروش این هندست هم‌اکنون در فروشگاه Jingdong (با آدرس JD.com) ایجاد شده است. اما جزئیات مربوط به قیمت‌‌گذاری این اسمارت‌فون هنوز اعلام نشده است.

فهرست JD نشان می‌دهد که هواوی Enjoy 50 پرو در 4 مدل رنگی مشکی (Magic Night Black)، آبی (Blue)، سبز (Emerald Green) و سفید (Snow White) قابل دسترس خواهد بود. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 680 کوالکام تامین می‌شود. این تراشه مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای بوده و بر پایه فرآیند 6 نانومتری تولید شده است. پردازنده گرافیکی مورد استفاده در این تراشه نیز از نوع آدرنو 610 است. این تراشه در کنار 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی فعالیت می‌کند. همچنین این هندست از 3 گیگابایت حافظه رم بیش‌تر به‌صورت مجازی پشتیبانی می‌کند.

در بخش نمایشگر نیز هواوی Enjoy 50 پرو از یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2388×1080 پیکسل) استفاده می‌کند. این نمایشگر از طراحی حفره کروی‌شکل بهره گرفته و از نرخ نوسازی 90 هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی 270 هرتزی و حواشی بسیار باریک 1.05 میلی‌متری برخوردار است.

بعلاوه انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون میان‌رده ممتاز از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی تامین می‌شود. بدین‌ترتیب با اتصال گوشی به شارژر، میزان شارژ باتری ظرف مدت 30 دقیقه تا 50 درصد افزایش خواهد یافت. این پدیده بدان معناست که شارژ کامل باتری هندست ظرف مدت تنها 1 ساعت امکان‌پذیر خواهد بود.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز هواوی Enjoy 50 پرو مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. این المان‌ها به‌همراه یک فلاش LED درون ماژول دایروی‌شکل با ظاهری کاملا مشابه سری هواوی میت 40 قرار دارند. دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی گوشی نیز به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این هندست از قابلیت ضبط ویدیو با استفاده از دوربین‌های پشتی و جلویی به‌صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. بعلاوه اسمارت‌فون جدید هواوی از اتصال بلوتوث 5.0، USB 2.0، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، NFC و حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه برخوردار است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها پیش‌فروش هواوی Enjoy 50 پرو از روز 29 جولای (7 مرداد ماه) آغاز می‌شود. انتظار می‌رود که با آغاز برنامه پیش‌فروش گوشی، جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن نیز اعلام شود.

1 در مورد “هواوی Enjoy 50 پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 680 معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH