ردمی K50S پرو نخستین اسمارت‌فون شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود

اکنون به لطف اطلاعات اخیرا منتشر شده، تصویری واضح از اسمارت‌فون ردمی K50S پرو به تدریج در حال شکل‌گیری است. بر اساس شایعات این گجت نخستین اسمارت‌فون شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی محسوب می‌شود. بر اساس اطلاعات پیش‌تر منتشر شده انتظار می‌رفت که موتورولا نخستین اسمارت‌فون مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی را در ماه جولای روانه بازار کند؛ اما به‌نظر می‌رسد که این رویداد با تاخیر مواجه شده و از جهت ردمی K50S پرو می‌تواند به نخستین اسمارت‌فون قابل دسترس در بازار با دوربین 200 مگاپیکسلی تبدیل شود.

در هر صورت وجود دوربین 200 مگاپیکسلی روی یک اسمارت‌فون خیره‌کننده به‌نظر می‌رسد. با این‌حال بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها، تمامی هزینه صرف شده برای تولید این هندست احتمالا به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 و سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی اختصاص یافته است.

یک افشاگر با نام Yogesh Brar طی گزارشی ادعا می‌کند که 2 دوربین دیگر تعبیه شده روی پنل پشتی گوشی شامل یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهند بود. بعلاوه دوربین جلویی گوشی از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

مشخصات شایعه شده برای شیائومی ردمی K50S پرو

بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و قابلیت پشتیبانی از استاندارد +HDR10 خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز این هندست احتمالا با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست TENAA، ردمی K50S پرو با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی یا 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

Yogesh Brar تائید می‌کند که انرژی مورد نیاز این هندست از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تامین خواهد شد. همچنین این هندست احتمالا مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و اسپیکرهای دوگانه خواهد بود. در هر صورت انتظار می‌رود که مدل استاندارد شیائومی ردمی K50S با تراشه Dimensity 8100 مدیاتک روانه بازار شود. به‌نظر می‌رسد که اسمارت‌فون‌های ردمی K50S و ردمی K50S پرو با اسامی شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. با این‌حال زمان عرضه این هندست‌ها هنوز به‌طور رسمی تائید نشده است.

2 در مورد “ردمی K50S پرو نخستین اسمارت‌فون شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود”

  1. همیشه مشتاق تولیدیهای شیومی هستم در این چندسال خودش رو به عنوان یک کمپانی و برند خوب اثبات کرد
    قیمت مناسب
    کارایی مناسب تر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH