موفقیت بیشتر با استراتژی مارکت اکشن امیر رمزعلی

امیر رمزعلی و استراتژی به‌روز مارکت اکشن

ضرردهی در بازارهای مالی را فراموش کنید !

ورود به بازارهای جهانی آسان اما موفقیت و تداوم در آنها مشکل است!

رکن اصلی برای حضور هوشمندانه در تمام بازارهای مالی، آموزش دیدن و به روز نگه داشتن اطلاعات است! «آموزش»، یک مسیر درست برای رسیدن به موفقیت است. افراد زیادی در مسیر درست برای آموزش قرار نگرفته‌اند و به همین علت در بازارهای مالی با شکست های متعددی مواجه می‌شوند. درنتیجه پس از شکست‌های پی در پی سوالات زیادی هم در این زمینه پیش می‌آید.
برای مثال، چرا معامله‌گران در اکثرا معاملات شکست می‌خورند؟ استراتژی درست کدام است؟ تحلیل فاندامنتال یک ارز چه تاثیری بر روی معاملات خواهد گذاشت؟ آیا با استفاده از شاخص های آنچین می‌توان از تغییر روند مارکت سریع‌تر مطلع شد؟ دلیل اهمیت اقتصاد کلان چیست؟ آیا اخبار سوشال مدیا در روند بازار تاثیرگذار است؟ و…

راز بزرگ معامله‌گری که آکادمی رمزعلی برملا می‌کند !

تک بُعدی بودن در بازار های مالی هرگز جواب نمی‌دهد! قطعا تحلیل تکنیکال به تنهایی پاسخ‌گو نیست! گاهی اوقات معامله گران متوجه دلیل تغییر روند بازار نمی‌شوند و تنها با دید تکنیکال اقدام به خرید در محدوده حمایتی می‌کنند و سپس منتظر بازگشت از آن سطح هستند. گاهی اوقات هم هرچه قیمت کاهش پیدا می‌کند، یک پله ورود می‌کنند تا میانگین کم کنند اما غافل از این که عوامل بسیار زیادی در بازار ارزهای دیجیتال تاثیرگذار هستند. در این مواقع ممکن است سرمایه در خواب برود و یا تقاضایی نباشد که قیمت را رو به بالا حرکت دهد. دقیقا در این نقاط است که سرمایه‌گذاران متضرر می‌شوند. اگر خوش شانس باشند و متضرر هم نشوند تحلیل اشتباهی انجام داده‌اند و بازار بر خلاف تحلیل آنها پیش رفته است! واقعیت این است که بازار فعلی به آن حد از پیچیدگی و پختگی رسیده است که دیگر نمی‌توان آن را صرفا با اندیکاتورها و تحلیل تکنیکال پیش‌بینی و تحلیل کرد ویا صرفا در کانال های سیگنال عضو شد.
نیاز معامله گران، تحلیل تکنیکالی است که با روانشناسی افراد و مارکت، همچنین استراتژی صحیح پرایس اکشن و میزان عرضه و تقاضا آمیخته شده باشد تا در نهایت تاییدیه های مطمئنی به آنها دهد. اما کافی نیست! چون یک معامله گر در چارت، چیزی که اتفاق افتاده است را مشاهده می‌کند نه آن چیزی که قرار است اتفاق بیافتد!

اصل اول برای حضور در بازارهای مالی دانستن اقتصاد کلان است، اما همچنان کافی نیست!

اقتصاد کلان همیشه متغیر اصلی بازارهای مالی برای سناریو های بلند مدت و میان مدت است. همچنین نوسانات بازارهای مالی متاثر از عوامل اقتصاد کلان‌اند. عواملی مانند سیاست های پولی و سیاست های مالی، تنش های ژئوپولتیک، مشکلات زنجیره تامین و… . یک سرمایه گذار موفق با شناخت و تحلیل داده‌های اقتصادی متوجه خواهد شد که قرار است در بازارهای مالی چه اتفاقی رخ دهد و یا حتی مومنتوم بازار عوض شود یا خیر.

راز بزرگ معامله گری، سبک جدید مارکت اکشن است!

مارکت اکشن برای حضور موفق در بازارهای مالی طراحی شده و یک سبک نوآور است که تیم آکادمی رمزعلی برای اولین بار اقدام به ارائه آن کرده است. در مارکت اکشن فرد متوجه خواهد شد که به چه مولفه‌هایی در زمان مناسب چه میزان وزنی دهد و همچنین برای هرکدام چند سناریو خواهد داشت. در مارکت اکشن معامله‌گر می‌داند که چه زمانی می‌تواند از منظر اقتصاد کلان معاملات ضد روند بگیرد و یا حتی چه روزها و هفته‌هایی معاملات باز نداشته باشد! فرد با مطالعه گذشته و چرخه‌های مختلف اقتصادی در بازار، تاثیر فاحش اقتصاد کلان را مشاهده خواهد کرد. دقیقا همینجاست که یک معامله‌گر به درک و تجربه عمیقی از تاثیرات عوامل کلان پی خواهد برد.

نقش داده های درون شبکه در مارکت اکشن چیست؟
داده‌های درون شبکه نقش مستقیم در کنار اقتصاد کلان دارند! در حقیقت مانند دومینو به یکدیگر متصل‌اند. ضرورت دارد که توام با اقتصاد کلان، تحرکات سرمایه گذاران سازمانی، صرافی‌ها، نهنگ‌ها، معامله‌گران بلندمدت و کوتاه مدت، سلامت شبکه، ارزندگی و حتی معاملات آپشن و فیوچرز و.. را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داد. اما ممکن است درتمام این شاخص ها اطلاعات نادرست و به اصطلاح پِرت یافت شود. سبک مارکت اکشن به گونه ای طراحی شده است تا در کمترین زمان ممکن به موفق‌ترین و صحیح‌ترین داده‌ها رسید! یعنی تمام شاخص‌ها و داده‌ها، بهینه و شخصی سازی شده‌اند و حتی راه و روش تشخیص داده‌های مهم از مابقی داده‌ها آورده شده است! در کنار آگاهی کامل از اقتصاد کلان و داده های درون شبکه برای سرمایه گذاری بر روی پروژه‌ها باید بررسی‌های لازم کامل انجام شود .

جایگاه تحلیل فاندامنتال (بنیادین) و اخبار سوشال مدیا در مارکت اکشن چیست؟

با اخبار سوشال مدیا شت کوین‌ها بر سر زبان می‌‍افتند! گاهی اوقات ممکن است باتوجه به اخبار سوشال و حاشیه سازی، توجه افراد مبتدی با بالا رفتن منشن ها (تگ و هشتگ و …) به یک ارز جلب شود. همینجاست که ارز مورد نظر پامپ می‌شود بدون آن که از نظر فاندامنتالی دید مثبتی برای ارائه داشته باشد. داده‌های سوشال زمانی مثمر ثمر هستند که صحت یک پروژه تایید شده باشد. در این زمان است که  می‌تواند دید خوبی به معامله گر دهد.

مارکت اکشن امیر رمزعلی

مارکت اکشن برای اولین بار توسط تیم آکادمی رمزعلی طراحی و اجرا شده است. در مارکت اکشن ارزهایی که در واچ لیست یا سبد سرمایه گذاری قرار داده می‌شوند از فیلترهای متعددی می‌گذرند. این سبک جدید کمک می‌کند با توجه به حوزه ی ارز انتخابی معیارهایی برای تایید پروژه وجود داشته باشد، آموزش و دسترسی به سایت های معتبر و جدید، همچنین فیلتر نویسی و داشبورد سازی از روش های جدید و مفید هم طراحی شده است.

این سبک تمام ابعاد بازارهای مالی را مورد بررسی قرار می‌دهد و درسایکل‌ها و زمان های مختلف به هرکدام وزن مشخصی داده می‌شود که این وزن را علم اقتصاد کلان مشخص می‌کند. بعد از شناخت و درک کافی از اقتصاد کلان به دنبال ردپای سرمایه گذاران سازمانی و نهنگ ها و تحرکات آنها در شاخص های آنچین است و با روشی جدید از عرضه و تقاضا و سلامت شبکه و به طور کلی قدرت و تغییر مومنتوم آگاه شده و در بخش های تخصصی تر به مارکت دیتا می‌رسد که در نهایت دید زیبایی حتی در زمینه مدیریت ریسک بدست خواهد آمد.
اگر شما هم به مارکت اکشن علاقه‌مند شدید و خواهان یادگیری و اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، می‌توانید به وب‌سایت آکادمی رمزعلی مراجعه نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH