فهرست مشخصات کلیدی شیائومی 12T منتشر شد

گزارشات پیش‌تر منتشر شده نشان می‌دهند که کمپانی شیائومی در تدارک رونمایی از سری شیائومی 12T در آینده‌ای نزدیک است. اکنون پیش از معرفی این هندست‌ها، فهرست مشخصات کلیدی مدل پایه شیائومی 12T در فضای وب منتشر شده است.

وبسایت Xiaomiui با انتشار گزارشی به برخی مشخصات مهم شیائومی 12T اشاره نموده است. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی 12T یک هندست ممتاز به‌شمار رفته و کمپانی چینی در صدد عرضه آن طی آینده‌ای نزدیک است. اکنون گزارش جدید نشان می‌دهد که شیائومی 12T ظاهرا مجهز به تراشه Dimensity 8100 Ultra ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. بر اساس گزارشات این تراشه بر پایه فرآیند 5 نانومتری تولید خواهد شد؛ اما پیرامون مشخصات فنی این تراشه جزئیات بیش‌تری در دست نیست.

بعلاوه شایعات نشان می‌دهند که تراشه مذکور در کنار 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 فعالیت خواهد کرد. در قسمت جلویی این دستگاه احتمالا شاهد به‌کارگیری یک نمایشگر اولد با رزولوشن 2712×1220 پیکسل خواهیم بود. بعلاوه اسکنر اثرانگشت نیز احتمالا در قسمت زیرین پنل نمایشگر مستقر خواهد شد.

در عین‌حال انتظار می‌رود که سیستم دوربین پشتی گوشی شامل 3 سنسور از جمله دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی باشد. این دوربین احتمالا مجهز به سنسور ISOCELL HM6 ساخت سامسونگ خواهد بود. لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با سنسور Samsung S5K4H7 و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های ماژول دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند.

تصویر شیائومی 11T

از سوی دیگر پنل جلویی دستگاه از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با سنسور IMX596 سونی میزبانی می‌کند. گزارش اخیر در رابطه با ظرفیت باتری هندست به هیچ‌گونه جزئیات خاصی اشاره نکرده است. با این‌حال انتظار می‌رود که شیائومی 12T از فناوری شارژ 67 یا حتی 120 واتی پشتیبانی نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH