صفحه پشتیبانی گلکسی A04s در وبسایت بریتانیایی سامسونگ راه‌اندازی شد

اخبار مربوط به اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A04s طی چند هفته گذشته در فضای وب منتشر شده است. به لطف گواهینامه‌های صادر شده و اطلاعات اخیرا لو رفته اکنون تقریبا تمامی ویژگی‌های این هندست بر همگان آشکار شده است. اکنون نیز به لطف راه‌اندازی صفحه پشتیبانی این اسمارت‌فون در یکی از مناطق به‌نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد رونمایی رسمی از گلکسی A04s خواهیم بود.

راه‌اندازی صفحه پشتیبانی یکی از دستگاه‌های آینده سامسونگ در وبسایت رسمی کمپانی معمولا بدان معناست که این گجت در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. بنابراین انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی A04s باشیم؛ چرا که اکنون صفحه پشتیبانی این اسمارت‌فون در وبسایت بریتانیایی سامسونگ راه‌اندازی شده است.

صفحات پشتیبانی غالبا فاقد جزئیات خاصی پیرامون یک دستگاه جدید هستند و این موضوع در رابطه با گلکسی A04s نیز صدق می‌کند. اما اکنون تقریبا تمامی جزئیات مربوط به این هندست مشخص شده است. طراحی پنل پشتی در سامسونگ گلکسی A04s از پرچم‌دار جدید کمپانی یعنی گلکسی S22 اولترا الهام گرفته شده است. به‌ عبارت دیگر دوربین‌های پشتی به‌صورت مجزا و با چیدمان عمودی روی پنل عقبی قرار خواهند گرفت.

این اسمارت‌فون با محوریت یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD مجهز به ناچ قطره‌ای شکل، تراشه بومی اگزینوس 850 و سیستم‌عامل اندروید 12 تولید خواهد شد. گلکسی A04s یک هندست مقرون‌به‌صرفه به‌شمار رفته و مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، اتصال 4G، وای‌فای 2 بانده، بلوتوث 5.0، NFC (بسته به منطقه عرضه)، پورت USB Type-C و حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه خواهد بود. نهایتا بدنه این هندست احتمالا از ابعاد 164.15×76.5×9.18 میلی‌متری برخوردار خواهد بود.

رندر CAD از سامسونگ گلکسی A04s که توسط یک افشاگر با نام استیو همرستوفر منتشر شده است 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH