سامسونگ احتمالا در صدد حذف کاراکتر Z از نام هندست‌های تاشو خود است

بر اساس گزارشات، سامسونگ در صدد حذف حرف Z از برند جدیدترین اسمارت‌فون‌های تاشو خود است. گوشی‌های تاشو آینده این شرکت احتمالا فاقد کاراکتر Z در نام خود بوده و صرفا گلکسی فولد 4 و گلکسی فلیپ 4 نامگذاری خواهد شد. چنین تغییری در صورت تحقق کاملا خوشایند به‌نظر می‌رسد؛ چرا که حرف Z کمی نامتناسب به‌نظر رسیده و بی‌دلیل موجب طولانی شدن نام دستگاه می‌شود.

یک افشاگر با شناسه Snoopytech ادعا می‌کند که سامسونگ در صدد حذف حرف Z از نام تجاری گوشی‌های تاشو خود است. ظاهرا این رویه با گوشی‌های گلکسی فولد 4 و گلکسی فلیپ 4 آغاز خواهد شد. بنابراین حرف Z دیگر روی جعبه هندست‌ها درج نخواهد شد؛ چرا که شخص افشاگر ادعا می‌کند که ارتش روسیه به شکلی شاخص از حرف Z استفاده می‌کند.

ظاهرا حرف Z به نماد جنگ روسیه علیه اوکراین تبدیل شده است. این کاراکتر روی بسیاری از خودروهای نظامی روسیه که در جنگ با اوکراین مشارکت داشتند؛ حک شده بود. معنای این نماد مشخص نیست. با این‌حال برخی افراد ادعا می‌کنند که حرف Z نشان‌دهنده یک منطقه نظامی است. از سوی دیگر برخی افراد ادعا می‌کنند که این کاراکتر به نام ولودیمیر زلنسکی؛ رئیس‌جمهور اوکراین اشاره دارد. بعلاوه وزارت دفاع روسیه به‌طور ضمنی اعلام کرده که حرف Z مخفف عبارت “za pobedu” به معنای “برای پیروزی” است.

سامسونگ پیش‌تر حرف Z را از نام هندست‌های تاشو خود در چندین کشور اروپایی شامل لیتوانی، لتونی و استونی حذف کرد. بدین‌ترتیب هندست‌های تاشو فعلی سامسونگ در این کشورها با اسامی گلکسی فولد 3 و گلکسی فلیپ 3 شناخته می‌شوند (این موضوع در تصویر انتهای خبر کاملا مشهود است).

تصویر سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها جدیدترین هندست‌های تاشو سامسونگ با اسامی گلکسی فولد 4 و گلکسی فلیپ 4 ضمن برگزاری رویداد Galaxy Unpacked در روز 10 آگوست (19 مرداد ماه) معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که این گجت‌ها از نظر نمایشگر، باتری و عملکرد پیشرفت قابل‌توجهی را نسبت به گذشته تجربه نمایند. بر اساس شایعات، توان پردازشی هر 2 دستگاه از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 تامین خواهد شد.

1 در مورد “سامسونگ احتمالا در صدد حذف کاراکتر Z از نام هندست‌های تاشو خود است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH