معاملات سریع و آسان با خرید کیف پول ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال مفهومی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه افراد و سازمان‌ها قرار گرفته است و سرمایه‌گذاران زیادی در این حوزه ورود کرده‌اند. شاید کمتر کسی را بتوان یافت که با مفهوم ارزهای دیجیتال آشنایی نداشته باشد یا نام آن را نشنیده باشد. امنیت و بازدهی بالا در کنار مزایای فراوانی مانند مبادله پول با حذف واسطه‌ها، باعث شده تا افراد زیادی به این بازار علاقه‌مند شوند. همان‌طور که برای نگهداری پول‌های خود از بانک یا کیف پول استفاده می‌کنید، در دنیای ارز‌های دیجیتال نیز به محلی برای ذخیره رمز ارز‌های خود نیاز دارید تا هنگام خرید‌و‌فروش یا انتقال از آن استفاده کنید. کیف پول ارز دیجیتال یکی از مفاهیمی است که با ظهور ارز‌های دیجیتال به‌وجود آمده است؛ لذا افراد ملزم به خرید کیف پول ارز دیجیتال هستند.

خرید و فروش مستقیم ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ این سؤالی است که ممکن است ذهن علاقه‌مندان به این حوزه و کسانی‌که قصد ورود به این بازار را دارند، درگیر کند. این کیف پول از 2 آدرس عمومی و خصوصی تشکیل شده است که از طریق آن می‌توانید به رمز ارز‌های خود دسترسی داشته باشید و نسبت به خرید‌و‌فروش یا انتقال آن اقدام کنید. کیف پول دیجیتال بر بستر بلاک‌چین فعالیت می‌کند و با اتصال بلوک‌های مختلف به‌هم، معاملات را انجام می‌دهد. به همین علت آن را کیف پول بلاک‌چین نیز می‌نامند. امنیت بالا، سهولت استفاده و دسترسی آسان از‌جمله مزایای استفاده از کیف پول دیجیتال است. با توجه به کاربرد کیف دیجیتال، می‌توانید با خرید کیف پول ارز دیجیتال به‌راحتی بر روی ارز‌های دیجیتال خود کنترل داشته باشید.

معرفی انواع کیف پول دیجیتال

کیف پول‌های متعددی برای ارز‌های دیجیتال طراحی شده‌اند که هر کدام قابلیت و ویژگی خاصی دارند. امنیت، نحوه دسترسی، رابط کاربری و تعداد ارز‌های قابل پشتیبانی، مواردی هستند که باعث تفاوت می‌شوند. هر کدام از این کیف پول‌ها یک‌سری مزایا و معایب دارند که استفاده از آن‌ها به سلیقه کاربران بستگی دارد. در حالت کلی کیف پول‌های ارز دیجیتال را در 3 دسته تقسیم‌بندی می‌کنند:

  • کیف پول نرم‌افزاری

کیف پول نرم‌افزاری یا کیف پول گرم (Hot Wallet)، اطلاعات و دارایی‌های افراد را به‌صورت آنلاین ذخیره می‌کند و از طریق کامپیوتر و موبایل قابل دسترسی است. انواع مختلف این کیف پول عبارتند از:

  1. کیف پول دسکتاپ

این نوع از کیف پول‌ها بر روی کامپیوتر نصب و اجرا می‌شوند.

  1. کیف پول موبایل

این کیف پول مشابه کیف پول دسکتاپ است و بر روی موبایل نصب می‌شود.

  1. کیف پول تحت وب

از هر دستگاه یا مرورگری می‌توانید برای دسترسی به این کیف پول استفاده کنید؛ اما امنیت کمتری نسبت به دو نوع دیگر دارد.

  • کیف پول سخت‌افزاری

کیف پول سخت‌افزاری یا کیف پول سرد (Cold Wallet)، برای ذخیره‌سازی اطلاعات نیازی به اینترنت ندارد و همه اطلاعات را به‌صورت آفلاین بر‌روی یک سخت‌افزار ذخیره می‌کند. این نوع کیف پول یک ابزار فیزیکی برای ذخیره‌سازی به حساب می‌آید که امن‌ترین روش برای ذخیره‌سازی است.

  • کیف پول کاغذی

کیف پول کاغذی ارزش کمتری نسبت به سایر کیف پول‌ها دارد. در این نوع از کیف پول، یک کد QR بر روی کاغذ چاپ می‌شود و برای استفاده، کافی است که آن را اسکن کنید. به‌دلیل آسیب‌پذیری بالا و دسترسی سخت به این نوع کیف پول، کاربران روش‌های دیگر را ترجیح می‌دهند و این کیف پول تقریبا منسوخ شده است.

مقایسه کیف پول‌های ارز دیجیتال

افراد با توجه به نیاز خود از یک نوع کیف پول برای انجام معاملات خود استفاده می‌کنند. در این قسمت به مقایسه دو کیف پول نرم‌افزاری و کیف پول سخت‌افزاری می‌پردازیم.

  • دسترسی لحظه‌ای به ارز‌های دیجیتال

یکی از مواردی که برای کاربران اهمیت فراوانی دارد، دسترسی لحظه‌ای به اطلاعات ارز‌های دیجیتال و خرید‌و‌فروش آن است. کیف پول‌های نرم‌افزاری این امکان را می‌دهد تا در هر لحظه از زمان و با هر دستگاهی به حساب خود دسترسی داشته باشید.

  • امنیت

یکی از ملاک‌های مهم افراد برای انتخاب کیف پول، امنیت آن است. از‌آنجایی‌که کیف پول‌های نرم‌افزاری در بستر اینترنت قرار دارند، می‌توانند مورد حمله هکر‌ها واقع شوند و تمام اطلاعات آن‌ها به سرقت برود.

  • نگهداری

آسیب فیزیکی، یکی از معایب کیف پول‌های سخت‌افزاری در‌مقایسه با کیف پول‌های نرم‌افزاری است. همچنین، برای استفاده از کیف پول‌های سخت‌افزاری نیاز دارید تا همیشه آن را همراه خود داشته باشید که این امر احتمال آسیب و گم‌شدن آن را افزایش می‌دهد.

  • قیمت

کیف پول‌های سخت‌افزاری قیمت به‌مراتب بالاتری نسبت به کیف پول‌های نرم‌افزاری دارند. در‌مقابل، کیف پول‌های نرم‌افزاری اغلب به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند.

محاسبه آسان و سریع سود

هدف از سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال، کسب سود است. عوامل متعددی در تعیین سود حاصل از ارز‌های دیجیتال مؤثر هستند که قیمت و نرخ کاهش کل شبکه، دو مورد از عوامل مهم به حساب می‌آیند. همه صرافی‌های معتبر که به‌صورت آنلاین کار می‌کنند، ابزار‌هایی برای محاسبه سود ارائه می‌دهند. ماشین‌حساب ارز‌های دیجیتال یکی از ابزار‌هایی است که برای افزایش حجم محاسبات استفاده می‌شود. بیت‌کوین به‌عنوان اولین و بزرگترین رمز‌ارز دنیای دیجیتال همیشه مورد توجه بوده است و روزانه افراد زیادی اقدام به خرید‌و‌فروش آن می‌کنند. ماشین حساب بیت کوین به تومان یکی از ابزار‌هایی است که افراد برای انجام محاسبات خود به آن نیاز دارند.

ثبت‌نام آسان و سریع ارزهای دیجیتال

سرمایه‌گذاری ارز‌های دیجیتال و استخراج آن‌ها بسیار پر‌رونق است. بسیاری از افرادی‌که قصد سرمایه‌گذاری در این حوزه را دارند، تصور می‌کنند که برای انجام معاملات نیاز به سیستم کامپیوتری دارند؛ اما باتوجه به گسترش روز‌افزون خرید‌و‌فروش ارز‌های دیجیتال و افزایش تعداد معامله‌گران این بازار، صرافی‌ها اقدام به ارائه خدمات بر‌روی پلتفرم موبایل کرده‌اند. بیت‌کوین یکی از ارز‌های دیجیتالی است که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. ثبت نام بیت کوین با موبایل یکی از مزایایی است که برای این ارز دیجیتال وجود دارد.

ارائه خدمات به سبک نوین

پلتفرم اوکی‌اکسچنج از سال 1396 و با بهره‌گیری از تیمی متشکل از متخصصان و افراد علاقه‌مند به حوزه ارز‌های دیجیتال و بلاک‌چین، همواره به‌دنبال ارائه خدمات بهتر در این حوزه است. اگر به‌دنبال یک پلتفرم قابل اعتماد با کاربری آسان هستید، می‌توانید از این پلتفرم به‌عنوان یک پلتفرم کامل با پشتیبانی 24 ساعته استفاده کنید. امکان خرید‌و‌فروش بیش از 700 ارز دیجیتال، نمایش لحظه‌ای قیمت‌ها، امنیت بالا، ثبت نام سریع، رابط کاربری آسان و امکان خرید کیف پول ارز دیجیتال از‌جمله مزایای استفاده از پلتفرم اوکی اسکچنج است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH