گوشی Q20 جی ‌پلاس به بازار آمد

تکنولوژی با سرعت فوق العاده‌ای در حال پیشروی است؛ هر لحظه یک شگفتی در جهان رقم می‌خورد و تمام ناممکن‌ها به عینیت و نقطه امکان نزدیک‌تر می‌شوند. گوشی‌های جی‌پلاس نیز، در مدتی کوتاه توانسته‌اند قابلیت‌های خود را در عمل به اثبات برسانند و در بسیاری از تکنولوژی‌ها، پرچمدار باشند. حال، این خانواده، نسل جدید محصولات خود، یعنی گوشی مدل Q20 جی‌پلاس را عرضه کرده است. گوشی هوشمند جی‌پلاس، مدل Q20 یک گوشی متفاوت است که سبک بودن، کیفیت، وضوح عالی تصاویر و باتری قدرتمند از جمله فاکتورهای متمایز کننده این محصول به شمار می‌رود. این گوشی با تحولی نوین در مسیر هوشمندی و کارایی، به زیبایی در طراحی نیز معنایی جدید بخشیده است و بی‌شک یکی از به یادماندنی‌ترین محصولات جی‌پلاس خواهد شد.

 

* وضوح چشم‌گیر تصاویر

این گوشی از دوربین 3 گانه‌ی مجهز به هوش مصنوعی، با حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی، حسگر دوم از نوع سنسور ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسلی و حسگر سوم از نوع سنسور عمق سنج با رزولوشن 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه و تشخیص چهره، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR با فیلتر رنگی را دارد. با این گوشی هوشمند، به سادگی صاحب یک دوربین عالی نیز خواهید شد که می‌تواند برای ثبت رویدادها و علاقه‌مندی‌ها، کنارتان باشد.

 

* سبک و کارآمد

گوشی مدل Q20 جی ‌پلاس با ضخامت 8.9 میلی‌متر از رزولوشن  1600×720پیکسل بهره می‌برد و با احتساب باتری، تنها ۲۰۰ گرم وزن دارد که باعث شده این گوشی بسیار سبک باشد. وزن کم، یک مزیت رقابتی مهم برای این گوشی است، چرا که کاربر از در دست گرفتن گوشی خسته نمی‌شود، می‌تواند بدون نگرانی آن‌را در فعالیت‌های ورزشی و سفرها به همراه ببرد و در عین حال مطمئن باشد قطعاتی که در این گوشی به ‌کار رفته مطابق آخرین استانداردهای روز هستند.

* باتری قدرتمند

باتریQ20 می‌تواند میزان ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ذخیره شارژ داشته باشد که در طول کاربری روزانه، بی‌وقفه شما را همراهی کند. این باتری یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی خواهد بود که مشغله زیادی دارند، مدام در سفرند و یا می‌خواهند موقع گوش دادن به پادکست یا دیدن فیلم در خیابان‌های پرترافیک، باتری گوشی، همراهی‌شان کند. پورت شارژ این موبایل USBType-C است و دو درگاه سیم کارت به همراه درگاه کارت حافظه، این امکان را به کاربر می‌دهد که به طور همزمان از دو سیم کارت و کارت حافظه استفاده کند.

 

* حجم کافی برای تمام اطلاعات

گوشی مدل Q20 جی ‌پلاس با رم 4 گیگابایت، پردازنده 8 هسته‌ای، سیستم عامل اندروید 11 و در سه رنگ جذاب سورمه‌ای تیره، سفید بادامی و آبی یخی عرضه شده است. رنگ‌هایی که در عین خاص بودن، می‌توانند به راحتی با استایل شما هماهنگ شوند و جلوه‌ای بی‌نظیر خلق کنند. این نسخه از گوشی دارای حافظه ۶۴ گیگابایتی است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر هم افزایش دهید.

با این گوشی هوشمند، زیبایی و حرفه‌ای بودن را در کنار 18 ماه گارانتی خدمات و 10 روز گارانتی تعویض شرکت مدیاپردازش تجربه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “گوشی Q20 جی ‌پلاس به بازار آمد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH