مدل پایه آی‌فون‌ 14 اپل با قیمت‌‌گذاری مشابه آی‌فون‌ 13 عرضه خواهد شد

بر اساس شایعات مدل پایه آی‌فون‌ 14 با برچسب قیمتی 799 دلاری به بازار عرضه خواهد شد. این رقم مشابه قیمت‌گذاری اعلام شده برای آی‌فون 13 در زمان عرضه این هندست است. پست منتشر شده در یک وبلاگ کره‌ای نشان می‌دهد که اپل قیمت مدل پایه در سری آی‌فون 14 را افزایش نخواهد داد. به گفته شخص افشاگر این اقدام با هدف افزایش فروش مدل پایه آی‌فون‌های آینده به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

بازار جهانی اسمارت‌فون با شرایط دشوار و پیچیده‌ای مواجه شده است و شخص افشاگر ادعا می‌کند که اپل در حال تطبیق خود با این واقعیت است. بر اساس شنیده‌ها این اخبار از جانب یک موسسه مالی بزرگ در ایالات‌متحده ارائه شده‌اند. آی‌فون‌ 14 همانند مدل نسل قبلی خود یعنی آی‌فون‌ 13 با یک نمایشگر 6.1 اینچی عرضه خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری آی‌فون‌ 14 به‌زودی معرفی شده و تصمیم‌ پیرامون قیمت‌گذاری مدل پایه در سطوح مدیریتی ارشد کمپانی اتخاذ شده است. اپل همچنان با مشکل افزایش هزینه‌های تولید و اختلال در زنجیره تامین مواجه است. در حال حاضر برای تائید صحت شایعات مطرح شده به‌صورت مستقل هیچ راهکاری وجود ندارد. اپل به منظور ردیابی افشاگرانی که اسرار تجاری این شرکت را لو می‌دهند؛ یک سیاست نظارتی قوی را اجرا می‌کند.

در گذشته نیز شایعاتی مبنی بر عرضه آی‌فون‌ 14 با قیمت‌گذاری مشابه آی‌فون‌ 13 منتشر شده بود. بنابراین اکنون برای دومین بار شاهد انتشار چنین شایعه‌ای هستیم. آی‌فون 13 با قیمت‌گذاری خرده فروشی 799 دلاری روانه بازار شد. سری جدید آی‌فون شامل 4 مدل مختلف با اسامی آی‌فون‌ 14، آی‌فون‌ 14 مکس، آی‌فون‌ 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس خواهد بود. آی‌فون‌ 14 پرو مکس مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی بوده و برترین عضو خانواده به‌شمار خواهد رفت.

هندست‌های آی‌فون‌ 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس مجهز به تراشه بومی جدید اپل موسوم به A16 Bionic خواهند بود؛ در حالی‌که 2 مدل غیر پرو کماکان از تراشه سال گذشته کمپانی یعنی A15 Bionic استفاده خواهند کرد. مدل‌های پرو آینده آی‌فون از یک حفره کروی‌شکل و یک حفره بیضی‌شکل روی نمایشگر جهت استقرار پیکره‌بندی دوربین جلویی و سخت‌افزار سیستم فیس آی‌دی استفاده خواهند کرد. با انتشار جزئیات رسمی از جانب اپل، صحت شایعات مطرح شده در خصوص قیمت‌گذاری آی‌فون‌ 14 نیز مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH