نوکیا، نایک و آی‌بی‌اِم برندگان نشان طلا

نوکیا، نایک و آی‌بی‌اِم برندگان نشان طلا در طراحی

هر سال موزه هِنری فورد، مرکز اصلی نوآوری و ایده‎ها در آمریکا، میزبان جایزه بین‌المللی طراحی ممتاز (International Design Excellence Awards) یا IDEA است. امسال بیست کارشناس بین‌المللی طراحی به دیربورن میشیگان رفتند تا در یک گردهمایی دوروزه برندگان را انتخاب کنند.

محصولات و ایده‌های متنوعی از صدها شرکت‌کننده ارایه شد؛ از وسایل حمام تا دوچرخه، گوشی هوشمند تا لوازم ورزشی، محصولات تجاری و پروژه‌های دانشجویی.

امسال، هیئت داوران 36 نشان طلا به برندگان داد و ما مفتخریم اعلام کنیم که Nokia Lumia 800 و Nokia Lumia 900 هم در میان برندگان بودند.

Lumia 800 و Lumia 900 محصول نوکیا

در IDEA awards سال 2011، ویندوزفون به عنوان بهترین انتخاب شد. امسال این افتخار نصیب Lumia 800 و Lumia 900 شد. هیئت دوران سری لومیا را به دلیل تمایز خاص آن‌ها در طراحی گوشی‌های هوشمند شایسته اعطای جایزه دانست.

یونا بِکِر، رییس و مدیر خلاقیت در One & Co که عضوی از هیئت داوران است گفت: «در بازاری که درخشیدن و برجسته بودن سخت است، نوکیا لومیا چشم‌انداز تازه‌ای را به ارمغان آوردند. شکل نمادین بدون کوچکترین نقص در ظرافت و طراحی، جذاب و خاص است و بدنه آن حتی در ریزترین جزییات نیز مدرن، کارا و خوش ساخت است. این تلاش جسورانه‌ای بود که ارزش بُردن طلا را داشت. من خوشحالم که می‌بینم نوکیا با دیگر در طراحی مدعی است.»

2 در مورد “نوکیا، نایک و آی‌بی‌اِم برندگان نشان طلا”

  1. سلام.اقا یه سوال. اگه نوکیا لومیا خوبه. اصلاً اگه وین فون خوبه پس چرا همه طرف آندروید و اپل میان؟؟؟
    با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH