ردمی K50 Extreme Edition با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است

کمپانی شیائومی اخیرا تیزر تبلیغاتی مربوط به اسمارت‌فون ردمی K50 Extreme Edition را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. بر اساس شایعات پیشین قرار بود این هندست با نام تجاری ردمی K50 اولترا یا ردمی K50S پرو روانه بازار شود؛ اما اکنون نام صحیح آن از سوی کمپانی چینی اعلام شده است.

آخرین پرچم‌دار شیائومی با برند ردمی از تراشه برتر کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند؛ موضوعی که در تیزر تبلیغاتی جدید نیز به آن اشاره شده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اسمارت‌فون ردمی K50 Extreme Edition در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

تیز تبلیغاتی مورد اشاره توسط شیائومی و در حساب‌کاربری رسمی کمپانی در شبکه اجتماعی Weibo بارگذاری شده است. با توجه به الگوی نامگذاری پرچم‌داران پیشین شیائومی، عرضه این هندست با نام تجاری ردمی K50 اولترا کماکان سناریویی محتمل خواهد بود. پیش‌تر در سال 2020 نیز اسمارت‌فون ردمی K30 اولترا تحت عنوان ردمی K30S Extreme Commemorative Edition به بازار عرضه شد.

استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در اسمارت‌فون جدید ردمی بدان معناست که این گجت از قدرت پردازشی و عملکرد فوق‌العاده‌ای برخوردار خواهد بود. شیائومی اعلام کرده که این مدل برترین شاهکار در خانواده ردمی K50 به‌شمار می‌رود.

شیائومی برای عرضه ردمی K50 Extreme Edition به تاریخ خاصی اشاره نکرده است. با این‌حال اکنون می‌دانیم که این هندست ابتدا تحت عنوان ردمی K50 Extreme Edition در چین معرفی خواهد شد. بر اساس گزارشات، ورژن جهانی این هندست تحت عنوان شیائومی 12T پرو عرضه خواهد شد. این مدل اخیرا در پایگاه داده IMEI رویت شد. تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1، پنل آمولد 120 هرتزی، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع 120 واتی در بستر سیم سایر ویژگی‌های این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند. بی‌تردید طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در رابطه با مشخصات و زمان عرضه این اسمارت‌فون به بازار خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH