نخستین تبلت تاشو سامسونگ احتمالا تا 6 ماه آینده معرفی خواهد شد

اسمارت‌فون‌های تاشو نسل آینده سامسونگ تا چند روز دیگر و ضمن برگزاری رویداد Galaxy Unpacked معرفی خواهند شد. اما اکنون این پرسش مطرح می‌شود که پس از معرفی رسمی اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 چه اتفاقاتی روی خواهد داد؟ آیا این شرکت رویکرد سال گذشته خود را دنبال نموده یا از سومین دستگاه تاشو خود رونمایی خواهد کرد؟

بر اساس گزارشات جدید به‌نظر می‌رسد که سامسونگ مسیر دوم را در پیش گرفته و همزمان با معرفی سری گلکسی تب S9 از نخستین تبلت کاملا تاشو خود نیز رونمایی خواهد کرد. اطلاعات لو رفته از سوی منابع صنعتی تا به این لحظه بر روی دستگاه‌های گلکسی زد فولد، گلکسی زد فلیپ و گلکسی واچ متمرکز بوده‌اند. از سوی دیگر پیرامون تبلت‌های سری گلکسی تب S9 جزئیات چندانی در دست نیست. با این‌حال با فرض اینکه سامسونگ از برنامه سالیانه خود برای عرضه محصولات تبعیت نماید؛ انتظار می‌رود که سری گلکسی تب S9 و نخستین تبلت تاشو گلکسی در حد فاصل ماه‌های ژانویه تا فوریه سال 2023 معرفی شوند.

سامسونگ قالب‌های طراحی مختلفی را برای تبلت‌های آینده خود بررسی نموده است

سامسونگ از حدود یک دهه قبل تا به امروز در زمینه توسعه فناوری‌های نمایشگر تاشو فعالیت می‌کند. این فناوری با عرضه نخستین نسل گلکسی فولد رنگ واقعیت به خود گرفت و در ادامه تکامل پیدا کرد. در عین‌حال سامسونگ دیسپلی برای نمایش قالب‌های طراحی جدید و منحصربه‌فرد بر اساس فناوری نمایشگر تاشو فرصت‌های زیادی داشته است. بعلاوه سامسونگ دیسپلی نمونه‌های اولیه پنل‌های تاشونده دوگانه، کشویی و رول شونده را توسعه داده و در همین راستا ده‌ها طرح مفهومی مختلف را به ثبت رسانده است. در این میان حتی ایده یک لپ‌تاپ تاشو 17 اینچی گلکسی بوک نیز به ثبت رسیده است.

با در نظر گرفتن این موضوع هنوز خیلی زود است که اعلام کنیم اولین تبلت تاشو سامسونگ از کدام سبک طراحی استفاده خواهد کرد. با این‌حال قاعده کلی یکسان خواهد بود. این تبلت مجهز به قالب طراحی جمع‌وجور و یک نمایشگر قابل گسترش خواهد بود. بر اساس گزارشات، سامسونگ به منظور تثبیت جایگاه خود به‌عنوان نخستین توسعه‌دهنده نمایشگرهای تاشو از سری به اصطلاح گلکسی زد تب یا گلکسی فلکس S رونمایی خواهد کرد.

بعلاوه کمپانی کره‌ای در همین راستا تلاش می‌کند تا محبوبیت گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را افزایش دهد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این 2 هندست ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در روز 10 آگوست (19 مرداد ماه) معرفی خواهند شد.

1 در مورد “نخستین تبلت تاشو سامسونگ احتمالا تا 6 ماه آینده معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH