واتس‌آپ حداکثر زمان ممکن برای حذف پیام‌های ارسالی را به 2 روز افزایش داد

واتس‌آپ برای سرویس پیام‌رسان خود به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کرده است. این آپدیت با تغییراتی در کیفیت زندگی ارائه شده و برای حذف پیام‌های پیش‌تر ارسال شده توسط کاربران، فرصت بیش‌تری را در اختیار آنها قرار خواهد داد. بدین‌ترتیب اکنون اساسا می‌توان پیام‌هایی که کمی قبل‌تر از 2 روز قبل ارسال شده‌اند را حذف کرد.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که گزینه Delete for Everyone معمولا تنها برای مدت کمی بیش‌تر از یک ساعت قابل استفاده خواهد بود. اما اکنون این فرصت نیز تمدید شده است. پیش‌تر گزینه حذف پیام تنها برای مدت حداکثر 1 ساعت و 8 دقیقه و 16 ثانیه قابل دسترس بود؛ اما اکنون گزینه Delete for Everyone برای مدت بیش از 2 روز و 12 ساعت قابل استفاده خواهد بود. بنابراین کاربران کماکان می‌توانند پیام‌های ارسالی خود را حذف نموده و آنها را با عبارت “This message was deleted” جایگزین کنند.

غول رسانه اجتماعی در اوایل وقت دیروز از این به‌روزرسانی جدید رونمایی کرد. برای حذف پیام مورد نظر کافیست انگشت خود را روی آن فشار داده و نگه دارید. سپس گزینه Delete > Delete for everyone را لمس کنید. با این‌حال بایستی به‌خاطر داشت که عملکرد صحیح این مشخصه منوط به نصب آخرین نسخه اپلیکیشن واتس‌آپ روی دستگاه‌های گیرنده و فرستنده پیام است.

این مشخصه نخستین بار طی ماه گذشته در حال انجام تست روی پلتفرم iOS مشاهده شد. اکنون بر اساس اعلام منابع رسمی در توئیتر، این قابلیت از حالت آزمایشی خارج شده و ورژن نهایی آن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH