ردمی A1 با تراشه قدیمی مدیاتک در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

شیائومی در تدارک رونمایی از یک گوشی پایین‌رده جدید برای بازارهای مختلف جهان است. یک افشاگر مشهور با نام Kacper Skrzypek موفق به شناسایی اسمارت‌فون آینده شیائومی با شماره مدل 220733SL شده است. همچنین این دستگاه در چندین وبسایت صدور گواهینامه از جمله کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، IMEI، TUV Rheinland و گیک‌بنچ 5 رویت شده و بر این اساس اکنون می‌دانیم که گجت مذکور از نام تجاری ردمی A1 استفاده خواهد کرد.

این هندست در بازارهای اروپا، هندوستان و جهان به‌ترتیب از شماره مدل‌های 220733SI، 220733SL و 220733SG استفاده می‌کند. بعلاوه این دستگاه با شماره مدل 220733SPI در وبسایت اداره ملی استاندارد هندوستان (BIS) رویت شده است. این موضوع نشان می‌دهد که گجت مذکور توسط برند پوکو و با یک نام تجاری متفاوت در بازار هند عرضه خواهد شد. در ادامه به بررسی مشخصات احتمالی ردمی A1 می‌پردازیم.

داده‌های مندرج در فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون مجهز به یک پردازنده 4 هسته‌ای بوده و تمامی هسته‌ها با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی فعالیت خواهند کرد. همچنین مادربرد این دستگاه دارای اسم رمز ice است. بر اساس این اطلاعات به‌نظر می‌رسد که تراشه مورد استفاده احتمالا یک مدل قدیمی ساخت شرکت مدیاتک با نام هلیو A22 خواهد بود.

این فهرست نشان می‌دهد که ردمی A1 مجهز به 3 گیگابایت رم بوده و سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد. این هندست در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ 5 به‌ترتیب امتیازات 141 و 497 را کسب کرده است.

فهرست امتیازات ردمی A1 در پایگاه داده گیک‌بنچ 

سایر اطلاعات قابل دسترس پیرامون این دستگاه که از فهرست FCC استخراج شده است نشان می‌دهند که ردمی A1 دارای بدنه‌ای با طول 164.67 میلی‌متر و عرض 76.56 میلی‌متر خواهد بود. همچنین این هندست از اتصال وای‌فای با فرکانس‌ 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های این اسمارت‌فون کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر کماکان بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH