راه ‌اندازی VoIP، دروازه‌ای برای ورود به سطح جدیدی از ارتباط

با تکنولوژی ویپ دیگر نگرانی برای برقراری ارتباط نخواهید داشت. احتمالاً می‌دانید که راه ‌اندازی VoIP (Voice over Internet Protocol) یکی از بهترین راهکارها برای سیستم ارتباط تلفنی شرکت می باشد و امروزه این فناوری کاملا جایگزین سانترال شده است.

VoIP یک سیستم تلفن مبتنی بر اینترنت است

راه ‌اندازی VoIP، راهکاری مطمئن و اثربخش

پیش از اینکه در خصوص مزایا و ویژگی‌های استفاده از سیستم تلفن VoIP صحبت کنیم، اجازه دهید تا آن را برای شما تعریف کنیم. VoIP مخفف عبارت Voice-Over-Internet Protocol بوده و نوعی سیستم تلفنی است که تماس‌ها را از طریق اتصال به اینترنت برقرار می‌کند. یک سیستم VoIP می‌تواند داده‌های صوتی را دریافت کرده و آن‌ها را به فایل‌های دیجیتالی قابل انتقال تبدیل کند. سپس این فایل‌های دیجیتالی توسط تلفن گیرنده در انتهای تماس رمزگشایی می‌شوند. ویپ کیفیت تماس بسیار بالایی دارد، هزینه‌های سازمان را کاهش می‌دهد و همچنین علاوه بر در اختیار داشتن یک سیستم تلفن پیشرفته و حرفه‌ای، امکانات بی نظیر دیگری را نیز برای سازمان شما به ارمغان می آورد.

تکنولوژی VoIP چند سالی است که به ایران آمده است و در حال حاضر شرکت‌های زیادی در حال راه اندازی آن برای افزایش کیفیت برقراری تماس و بهره‌وری سازمان خود هستند. اگر شما هم قصد راه اندازی ویپ برای سازمان خود را دارید، این مقاله برای شما است. البته راه اندازی VoIP نیاز به داشتن دانش فنی بالایی دارد به همین دلیل باید این کار را به متخصصین بسپارید. ما در این مقاله نکات مهم راه اندازی VoIP را به شما توضیح می دهیم و یکی از حرفه‌ای ترین شرکت‌های خدمات دهنده را نیز به شما معرفی می کنیم.

استفاده از VoIP مزایای زیادی برای کسب‌وکارها دارد

مزایای بی‌نظیر راه ‌اندازی VoIP برای کسب‌وکارهای مختلف

کمک‌ گرفتن از VoIP می‌تواند یک راهکار ایده‌آل برای سیستم تلفن سازمان شما باشد. همچنین استفاده از آن هزینه زیادی را به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف تحمیل نمی‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که VoIP را از خدمات تلفن سنتی برتر کرده است، انعطاف‌پذیری آن و ویژگی‌های دستیابی به یک تماس حرفه‌ای با هزینه مناسب‌تر می‌باشد.

در حقیقت به جای اینکه شما یک اتاق سرور با PBX داخلی نصب و راه‌اندازی کنید، تنها به یک شبکه قابل اعتماد، اینترنت و تلفن‌های رومیزی VoIP نیاز دارید. سازمان‌هایی که از PBX بهره می‌برند، می توانند با جایگزین کردن آن با VoIP از مزایای بسیار بیشتری بهره‌مند شوند. سیستم ویپ مزایای زیادی دارد:

  • بسیار قابل اعتماد است.
  • تطبیق‌پذیری بالایی دارد.
  • تعامل کارمندان با مشتریان را افزایش می دهد.
  • منشی تلفنی پیشرفته دارد.
  • به گزارشات تماس‌ها دسترسی خواهید داشت!
  • امکان داشتن صف تماس را دارید.
  • امکان ضبط مکالمات بدون نیاز به تهیه سخت افزار خاص!
  • صندوق پستی و امکان راه اندازی مرکز تماس پیشرفته
  • و امکانات دیگر

شبکه، پیش نیاز مهم VoIP

اگر شما هم جزء افرادی هستید که می‌خواهید از مزایای بسیار زیاد VoIP در کسب‌ وکارتان استفاده کنید، بدون شک به داشتن شبکه نیاز دارید. اگر در حال حاضر شبکه ندارید، ابتدا باید اقدام به نصب و راه اندازی شبکه نمایید. نصب و راه ‌اندازی VoIP به یک شبکه پایدار و قابل اعتماد نیاز دارد. با توجه به اینکه VoIP و شبکه هر دو بهم وابسته هستند و قطعی در شبکه می تواند باعث قطع شدن تلفن VoIP سازمان شما شود، اطمینان حاصل کنید که یک شبکه کاملا بدون قطعی داشته باشید. همچنین استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه می تواند مشکلات شبکه شما را به حداقل برساند.

راه ‌اندازی VoIP در کمترین زمان ممکن

اگر قصد دارید سیستم VoIP را برای سازمان خود راه اندازی نمایید، با توجه به اینکه راه اندازی این سیستم نیاز به دانش فنی بالایی دارد بهتر است این کار را به متخصصان این حوزه بسپارید. ما با دلایلی که در ادامه توضیح می دهیم، یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نصب و راه اندازی VoIP و خدمات شبکه را به شما معرفی می‌کنیم.

راه اندازی VoIP نیاز به دانش فنی بالایی دارد.

  • سرعت بالا در ارائه خدمات

کارشناسان پینگونت بعد از درخواست شما برای راه اندازی ویپ، نیازهای شما را بررسی کرده و در سریع ترین زمان ممکن VoIP سازمان شما را راه اندازی می کنند.

  • پشتیبانی شبکه به صورت ۲۴ ساعته

شبکه قلب سازمان و تلفن قلب فروش است! پینگونت به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز از شما پشتیبانی می کند. دیگر نگران قطعی های شبکه و مشکلات VoIP سازمان نباشید. ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رفع فوری مشکلات شما هستیم.

  • پایداری بالا خدمات ارائه شده

خدماتی که متخصصین پینگونت ارائه می دهند پایداری بسیار بالایی دارد و بعد از مدتی همکاری با این مجموعه، نگرانی هایی که همیشه برای پایداری شبکه و VoIP سازمان خود داشتید از بین می روند.

پینگونت، بهترین ارائه دهنده خدمات شبکه و VoIP

از این ‌پس، می‌توانید با نصب و راه‌اندازی ویپ به کمک پینگونت از ویژگی‌های متنوعی مانند تماس نامحدود، فکس آنلاین، صف تماس، کیفیت صدای HD، صندوق صوتی، نظرسنجی و امکانات بی نظیر دیگری استفاده کنید. هدف مجموعه پینگونت راه‌اندازی یک سیستم پویا، مقرون‌به‌صرفه، باکیفیت و کاملاً امن است تا تمامی کسب‌وکارها بتوانند نهایت بهره‌وری را تجربه کنند. فاصله شما تا ورود به دنیای VoIP ها تنها یک ‌قدم است. کافی است با پینگونت تماس بگیرید!

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH