هواوی میت X3 در ماه دسامبر امسال معرفی خواهد شد

شرکت هواوی در ماه آوریل سال 2022 از گوشی تاشو میت Xs 2 رسما رونمایی کرد. اکنون این برند چینی روی توسعه ششمین هندست تاشو خود با نام هواوی میت X3 کار می‌کند. اخیرا یک افشاگر چینی جزئیات مربوط به مشخصات کلیدی اسمارت‌فون تاشو آینده هواوی و زمان عرضه آن‌را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

بر اساس اعلام این افشاگر، هواوی در تدارک عرضه 2 دستگاه جدید طی ماه دسامبر سال 2022 است. این 2 دستگاه شامل گوشی تاشو هواوی میت X3 و هدفون‌های نیمه داخل گوشی موسوم به فری‌بادز 5 هستند. شخص افشاگر ادعا کرده که هواوی میت X3 با برچسب قیمتی ارزان‌‌تری روانه بازار خواهد شد. بعلاوه این هندست از قالب طراحی باریک‌تر با وزن سبک بهره خواهد برد. این محصول دارای دوام بالاتری بوده و در برابر صدمات ناشی از سقوط، مقاومت بهتری از خود نشان خواهد داد. این گوشی تاشو مجهز به یک لولای جدید بوده و چین‌خوردگی روی نمایشگر آن نیز توسط کاربران قابل رویت نخواهد بود.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا هواوی میت X3 از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد؟ متاسفانه پاسخ منفی است؛ چرا که این هندست یک مدل 4G محسوب می‌شود. در حال حاضر مشخصات فنی این اسمارت‌فون در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. اما افشاگر پیش‌تر اشاره شده در ماه ژوئن امسال ادعا کرد که هواوی میت X3 همانند میت X2 از الگوی تاشونده به داخل بهره خواهد برد.

مشخصات هواوی میت Xs 2

هواوی میت Xs 2 از طراحی تاشونده به سمت خارج استفاده می‌کند. این هندست مجهز به یک نمایشگر اولد تاشو با اندازه 7.8 اینچ، قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 2200×2480 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این دستگاه سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0 را اجرا نموده و توان پردازشی خود را از نسخه 4G تراشه اسنپ‌دراگون 888 تامین می‌کند. این هندست با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

هواوی میت X2 4G

هواوی میت Xs 2 مجهز به دوربین جلویی 10.7 مگاپیکسلی است. بعلاوه پنل پشتی این اسمارت‌فون از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه‌ای و ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون از طریق باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی تامین می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH