سری شیائومی 13 مجهز به نمایشگر اولد بسیار پیشرفته با رزولوشن 2K خواهد بود

کمپانی شیائومی هنوز هندست‌های سری شیائومی 12T را به بازار عرضه نکرده است؛ اما شایعات پیرامون سری شیائومی 13 از پیش‌تر در فضای اینترنت در حال انتشار هستند. اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که سری شیائومی 13 مجهز به یک باتری 100 واتی تک‌سلولی، تراشه شارژ داخلی و قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود. اکنون اطلاعات جدیدا لو رفته به جزئیات جالبی در خصوص طراحی و نمایشگر سری جدید شیائومی 13 اشاره دارد.

بر اساس اعلام یک افشاگر مشهور چینی با شناسه Digital Chat Station، ورژن استاندارد شیائومی 13 به‌همراه یک نمایشگر معمولی با رزولوشن 1080p عرضه می‌شود؛ در حالی‌که مدل پیشرفته‌تر شیائومی 13 پرو احتمالا از یک نمایشگر خمیده با رزولوشن 2K و پنل LTPO + E6 بهره خواهد برد. بر اساس شنیده‌ها هر 2 مدل مجهز به حفره کروی‌شکل در مرکز قسمت فوقانی نمایشگر خواهند بود.

بعلاوه شخص افشاگر خاطرنشان می‌کند که شیائومی دستگاه‌های آینده خود را با استفاده از فرآیند جدید پکیجینگ تولید می‌کند. این پدیده امکان استفاده از حواشی باریک در اطراف نمایشگر را فراهم می‌کند. کمپانی چینی از فرآیند مخصوص پکیجینگ موسوم به COP استفاده می‌کند. در این فرآیند با خم شدن بخشی از نمایشگر امکان کاهش ضخامت حواشی اطراف آن فراهم شده است. شیائومی پیش‌تر از این فرآیند برای اسمارت‌فون Civi 1S بهره گرفته است.

بر اساس شایعات سری شیائومی 13 مجهز به یک باتری تک‌سلولی بوده و از فناوری شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین بر اساس شنیده‌ها این هندست‌ها به منظور مدیریت هرچه بهتر انرژی از تراشه بومی کمپانی موسوم به Surge P1 استفاده خواهند کرد.

شیائومی 12S اولترا

بر اساس گزارشات پیشین، توان پردازشی سری شیائومی 13 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 کوالکام تامین خواهد شد. این تراشه هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است. همچنین امسال نیز احتمالا از مدل‌های مجهز به تراشه‌های Dimensity مدیاتک نیز خبری نخواهد بود. سری شیائومی 13 احتمالا مجهز به نمایشگری با رزولوشن بالای 2K و قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ سری جدید پرچم‌داران دیجیتالی شیائومی احتمالا شامل 2 مدل مختلف با اسامی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو خواهد بود. این هندست‌ها احتمالا در ماه نوامبر سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون این گجت‌ها باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH