مایکروسافت Dev Box

جدیدترین سرویس مایکروسافت، توسعه دهندگان را شگفت‌زده خواهد کرد

مایکروسافت بر روی سرویسی جدیدی به نام Microsoft Dev Box کار می‌کند که به‌طور خاص برای توسعه دهندگان طراحی شده است. با کمک این سرویس امکان دسترسی کاربر به تمامی سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها از راه دور، در خانه و یا حتی سالن کنفرانس وجود خواهد داشت.

Microsoft Dev Box یک سرویس Azure است که از پیش پیکربندی شده و به صورت مرکزی مدیریت می‌شود. Microsoft Dev Box از هر توسعه‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌دهنده‌ای که نرم‌افزار‌های IDE، SDK یا tool را روی ویندوز اجرا می‌ کنند، پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، مایکروسافت Dev Box به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ساب ویندوز برای سیستم عامل های لینوکس و  اندروید، برنامه‌های چند پلتفرمی ایجاد کنند. توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند از ابزارهای موجود در دسکتاپ مجازی و از طریق دسترسی از راه دور برای اجرای Dev Box با دستگاه‌هایی که سیستم‌عامل‌های غیر ویندوزی مانند macOS، Android، iOS یا مرورگر وب دارند، ارتباط برقرار کنند.

با استفاده از اکتیو دایرکتوری Azure ، مدیران فناوری اطلاعات قادر خواهند بود که به کد منبع و داده‌های مشتری به شکل پروژه به پروژه دسترسی داشته باشند. بر اساس گزارش مایکروسافت، با این روش نیاز به ارسال سخت‌افزار به پیمانکاران در کوتاه ‌مدت از بین می‌برد و امنیت سایبری توسعه بیشتری می‌یابد.

مایکروسافت دو باکس

مایکروسافت هنوز مشخص نکرده است که این ابزار چه زمانی قرار است در دسترس عموم قرار گیرد یا اینکه قیمت تمام‌شده آن چقدر است. با این حال، در طول دوره استفاده آزمایشی از این نرم افزار، سازمان‌ها می توانند ماهانه 15 ساعت SKU 8vCPU و 32 گیگابایت حافظه SKU به همراه 365 ساعت حافظه SSD512 GB SKU را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH