مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A04s لو رفت

سامسونگ در آستانه رونمایی از یک اسمارت‌فون جدید مقرون‌به‌صرفه در بازار اروپا قرار دارد. این هندست با بهره‌گیری از چند ویژگی مدل‌های میان‌رده، گزینه‌ای مناسب برای مشتریانی است که از توانایی لازم برای خریداری دستگاه‌های پرچم‌دار برخوردار نیستند. اگرچه سامسونگ گلکسی A04s هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است؛ اما به لطف اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت WinFuture.de اکنون تمامی جنبه‌های مربوط به این اسمارت‌فون اقتصادی بر همگان آشکار شده است.

سامسونگ با توجه به ماهیت بسیار ارزان‌قیمت این اسمارت‌فون تصمیم به استفاده از تراشه بومی اگزینوس 850 برای تامین توان پردازشی آن گرفته است. این تراشه عمدتا با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه بازار تولید شده است. بعلاوه به‌کارگیری این تراشه مزیت توسعه بومی را به‌دنبال خواهد داشت. بنابراین استفاده از این تراشه به احتمال فراوان به اندازه به‌کارگیری تولیدات شرکت‌های مدیاتک و کوالکام برای غول کره‌ای هزینه‌بردار نخواهد بود.

گلکسی A04s به لطف وجود نمایشگر 6.5 اینچی PLS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس یک هندست کاملا غول‌پیکر محسوب می‌شود. این پنل از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند؛ موضوعی که با توجه به قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه هندست کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. تراشه اگزینوس 850 مجهز به 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.0 گیگاهرتز بوده و در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی فعالیت می‌کند. به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه تا سقف 1 ترابایت نیز فراهم خواهد بود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی یکی دیگر از نقاط قوت کلیدی برای فروش گلکسی A04s به‌شمار می‌رود. ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر وجود دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی روی پنل جلویی دستگاه برای چنین گوشی‌های ارزان‌قیمتی کاملا استاندارد محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی A04s یک گوشی 5G قلمداد نمی‌شود؛ اما کماکان از اتصالات NFC، بلوتوث 5x و وای‌فای 2 بانده پشتیبانی می‌کند. همچنین انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون از طریق یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین شده و از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 12 خواهیم بود.

بر اساس اعلام وبسایت WinFuture.de، سامسونگ گلکسی A04s در 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، سبز تیره و سفید و با قیمت‌گذاری تقریبی 170 یورویی در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH