تولید سری آی‌فون‌ 14 اپل در هندوستان 2 ماه پس از عرضه آنها آغاز خواهد شد

رویداد معرفی محصولات جدید اپل به‌طور سنتی در هفته اول یا دوم ماه سپتامبر برگزار می‌شود و اخیرا با نزدیک‌تر شدن به موعد برگزاری این مراسم، اخبار زیادی پیرامون سری آی‌فون 14 در فضای اینترنت منتشر شده است. افشاگری‌ها و شایعات مطرح شده پیرامون پرچم‌دار نسل آینده اپل تقریبا تمامی ابهامات در رابطه با خانواده آی‌فون 14 را از بین برده است. بر اساس گزارشات پیشین اکنون می‌دانیم که رویداد آینده اپل در روز 7 سپتامبر (16 شهریور ماه) برگزار خواهد شد.

در آخرین تحولات روی داده پیرامون سری آی‌فون 14، نشریه بلومبرگ با انتشار گزارشی مدعی شده که امسال اپل احتمالا بسیار زودتر از گذشته تولید خانواده آی‌فون‌ 14 در خاک هندوستان را آغاز خواهد کرد. بر اساس اعلام افراد آگاه، اپل با همکاری فاکسکان تولید گوشی‌های سری آی‌فون 14 توسط کارخانه مونتاژکننده در نزدیکی شهر چنای را افزایش خواهد داد. با این‌حال شریک تولیدی اپل نمی‌تواند تولید آی‌فون 14 در هندوستان را همزمان با کشور چین آغاز نماید؛ چرا که این امر منجر به بروز چالش‌های جدی برای زنجیره تامین خواهد شد. بنابراین تولید سری آی‌فون‌ 14 در هندوستان 2 ماه پس از آغاز تولید اولیه آن در چین و عرضه در بازار هند کلید خواهد خورد.

این پدیده بدان معناست که نخستین محموله از گوشی‌های آی‌فون‌ 14 تولید شده در خاک هندوستان احتمالا در اواخر ماه اکتبر یا اوایل نوامبر آماده عرضه به بازار خواهد بود. بر اساس گزارشات، غول کوپرتینویی می‌تواند جشنواره دیوالی (Diwali) را به‌عنوان موعد زمانی عرضه آی‌فون‌های جدید خود در هندوستان لحاظ نماید. این جشنواره از روز 24 اکتبر (2 آبان ماه) آغاز خواهد شد.

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که اجرای قرنطینه‌‌های پی‌درپی در چین و مشکلات میان دولت این کشور و ایالات‌متحده موجب شده تا اپل به‌دنبال انتقال تولید محصولات خود از چین و تنوع‌بخشی به زنجیره تولید باشد. همچنین اپل و فاکسکان روی کاهش مدت زمان گذار تولید از 9 به 6 ماه کار می‌کنند.

اپل پیش‌تر در سال 2017 تولید آی‌فون‌های خود در خاک هندوستان را آغاز کرد. با این‌حال چرخه تولید گوشی‌ها 3 الی 6 ماه پس از عرضه آنها با تاخیر زمانی مواجه شد. بنابراین آی‌فون‌ 14 احتمالا جدیدترین پرچم‌داری است که برای نخستین بار زودتر از موعد زمانی معمول در خاک هندوستان تولید خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH