شیائومی 13 و ردمی نوت 12 گواهینامه ECC را دریافت کردند

حدودا یک ماه قبل و در روز 23 جولای (1 مرداد ماه) کمپانی شیائومی از 3 اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید خود با اسامی شیائومی 12S، شیائومی 12S پرو و شیائومی 12S اولترا رسما رونمایی کرد. اکنون گزارشی منتشر شده که به نسل بعدی اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار شیائومی اشاره دارد. بر اساس گزارش وبسایت MySmartPrice اخیرا یک اسمارت‌فون جدید شیائومی موفق به دریافت گواهینامه ECC شده است.

فهرست گواهینامه نشان می‌دهد که این مدل‌های جدید به‌ترتیب از شناسه‌های 2210132G و 2210133G استفاده می‌کنند. دلایل مورد اشاره در این گزارش موجب می‌شوند تا باور کنیم این 2 شماره مدل متعلق به سری جدید شیائومی 13 هستند. بعلاوه 2 گوشی جدید از برند ردمی نیز گواهینامه ECC را دریافت نموده‌اند. اسمارت‌فون‌های جدید ردمی به‌ترتیب از شماره مدل‌های 22101316G و 22101316UG استفاده می‌کنند. همچنین در این گزارش ادعا شده که 2 هندست مورد اشاره عضوی از خانواده ردمی نوت 12 هستند.

شایان به ذکر است که وجود حرف G در انتهای شماره مدل محصول احتمالا نشان می‌دهد که اسمارت‌فون مورد اشاره یک مدل جهانی محسوب می‌شود. این موضوع بدان معناست که گجت‌های فوق هم در بازار چین و هم در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. در عین‌حال این گوشی‌های جدید تحت برند تجاری Xiaomi Communications به ثبت رسیده‌اند. وبسایت صدور گواهینامه به سایر جزئیات مربوط به هندست‌ها از جمله پیکره‌بندی سخت‌افزاری آنها هیچ اشاره‌ای نکرده است.

گمانه‌زنی‌ها پیرامون سری شیائومی 13

به گفته یک وبلاگ‌نویس مشهور حوزه فناوری با شناسه Digital Chat Station، سری شیائومی 13 به‌زودی و طی ماه نوامبر عرضه خواهد شد. از جنبه پیکره‌بندی نیز سری شیائومی 13 احتمالا از ایده تک‌سلولی چند قطبی استفاده می‌کند. همچنین این سری مجهز به یک باتری 100 واتی بوده و این باتری انرژی خود را از یک IC شارژ سریع توسعه‌یافته توسط شیائومی دریافت می‌کند. از جنبه قابلیت‌های شارژ بی‌سیم نیز این سری از توان 50 واتی پشتیبانی می‌کند. بر اساس قوانین چین، دستگاه‌های تولیدی مجاز به استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم با حداکثر توان 50 وات خواهند بود.

در عین‌حال شخص وبلاگ‌نویس ادعا می‌کند که ایده طراحی تک‌سلولی به مدیریت صحیح حجم اسمارت‌فون کمک می‌کند. بنابراین انتظار می‌رود که حمل سری شیائومی 13 در دست کار چندان دشواری نباشد. بر اساس گزارشات پیشین تنها مدل‌های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 خواهند بود. بعلاوه سری شیائومی 13 از نمایشگر خمیده انعطاف‌پذیر با حواشی فوق‌العاده باریک، نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن 2K بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH