ایسوس راگ‌فون 6D با تراشه +Dimensity 9000 در بنچمارک AnTuTu رویت شد

سری راگ‌فون 6 شرکت ایسوس پیش‌تر در ماه جولای به بازار عرضه شد و مدل پرو این خانواده به سرعت به برترین هندست ماه جولای بنچمارک AnTuTu تبدیل شد. اکنون مدل دیگری از خانواده راگ‌فون 6 با نتایج بنچمارک کمی بهتر در فضای وب ظاهر شده است. بر اساس گزارشات، این دستگاه جدید ایسوس راگ‌فون 6D نامگذاری شده و مجهز به تراشه +Dimensity 9000 ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود.

امتیاز 1146594 برای یک هندست با شماره مدل ASUS_AI2203_D احتمالا دارای ماهیت غیررسمی بوده و از نظر AnTuTu یک امتیاز استثنایی به‌شمار می‌رود. این رقم در مقایسه با امتیاز کسب شده توسط ایسوس راگ‌فون 6 پرو مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کماکان بین 2 الی 3 درصد بیش‌تر است.

نکته مهم‌تر اینکه CPU هندست جدید موفق به کسب امتیازی فراتر از 290 هزار شده است. این رقم در مقایسه با امتیاز ثبت شده توسط برترین تراشه موبایلی کوالکام تا به امروز حدودا 15 درصد بیش‌تر است. امتیاز کلی هندست معادل مجموع امتیازات آن در 4 حوزه کلیدی شامل GPU، CPU، حافظه و رابط و تجربه کاربری است.

ایسوس پیرامون زمان عرضه مدل جدید راگ‌فون هنوز هیچ توضیحی ارائه نداده است؛ اما انتظار می‌رود که راگ‌فون 6D به‌زودی روانه بازار شود؛ چرا که این هندست پیش‌تر موفق به دریافت گواهینامه از آژانس رگولاتوری 3C چین شد و پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع 65 واتی مورد تائید قرار گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH