ارزیف شاپ

در ارزیف شاپ کالا را با ارز دیجیتال بخرید!

خرید کالا با ارز دیجیتال و رمز ارزها برای نخستین بار در ایران با فروشگاه اینترنتی ارزیف شاپ راه اندازی شده است. بازار کریپتو کارنسی به‌طور پیوسته به قسمت‌های مختلف زندگی مردم نفوذ کرده و مردم در بخش‌ها و اهداف مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند. بسیاری از متخصصان حوزه ارز دیجیتال و به‌طورکلی بلاک‌چین، سرمایه‌گذاران و اقتصاددان‌های مختلف معتقدند که در آینده شاهد رشد بیشتر این بخش خواهیم بود.

در واقع ارزهای دیجیتال را می‌توانیم قدم بعدی در تکامل سیستم مالی سنتی در نظر بگیریم. امروزه سازمان‌ها، فروشگاه‌ها و ارایه‌ دهندگان خدمات مختلف، تعدادی از ارزهای دیجیتال را پذیرفتند و قابلیت پرداخت و خرید کالا را ارایه می‌دهند. در اصل شما می‌توانید کالای خود را با ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

همچنین شهرهای مختلفی در جهان هستند که با قراردادن دستگاه‌های ATM ارز دیجیتال، استفاده از آن‌ها را حتی ساده‌تر کرده‌اند و اعتقاد بر این است که در آینده شهرهای بیشتری این کار را انجام می‌دهند. پس اگر این تغییرات در آینده با وسعت گسترده‌تری انجام شود، مصرف‌کنندگان ملزم هستند بیشتر از قبل از ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

در همین راستا، فروشگاه آنلاین ارزیف شاپ به‌عنوان اولین پلتفرم خرید کالا با ارز دیجیتال در ایران پا به میدان گذاشته است. ارزیف شاپ این قابلیت را دارد که در آن کالای دلخواه خود را با ارز دیجیتال محبوب‌تان خریداری کنید. به طور کلی استفاده از ارزیف شاپ مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

داشتن کیف پول شخصی در ارزیف شاپ

شما در ارزیف شاپ می‌توانید با ساخت حساب، کیف پول خود را داشته باشید و دارایی دیجیتال خود را با امنیت بالا در آن ذخیره کنید و با استفاده از آن به‌سادگی کالاهای مدنظرتان را خریداری نمایید.

خرید کالا با ارز دیجیتال

همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید روش پرداخت کالای مدنظرتان را بسته به سلیقه خودتان انتخاب کنید. در این فروشگاه 10 رمزارز بزرگ بازار ارز دیجیتال وجود دارد که با آن‌ها می‌توانید محصول مدنظر خود را بخرید. این مزیت باعث می‌شود تا بتوانید از ارز دیجیتالی که خودتان دارید، استفاده کنید.

ارز دیجیتال
خرید کالا با ارز دیجیتال

خرید با پرداخت ریالی

یکی از ویژگی‌های بزرگ ارزیف شاپ، خرید با ارز دیجیتال است. اما شما اگر نخواهید پرداخت خود را با ارز دیجیتال انجام دهید، قابلیت پرداخت با ریال هم در این فروشگاه وجود دارد که می‌توانید با این روش کالای مدنظر خود را به‌سادگی خریداری کنید.

خرید بهترین کیف پول‌های سخت افزاری

یکی از مهم‌ترین موضوعات در بازار ارز دیجیتال، فراهم‌کردن مکانی برای محافظت از دارایی‌های دیجیتال با نهایت امنیت است. کیف پول‌های سخت افزاری مسلما یکی از بهترین مکان‌ها برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال است، البته ذخیره کلیدهای خصوصی و نه خود دارایی! یک بخش از محصولات فروشگاه ارزیف شاپ، شامل کیف پول‌های سخت افزاری می‌شود که شما می‌توانید براساس نیازهای خود و ویژگی‌های مختلفی که هر کیف پول سخت‌افزاری دارد، کیف پول سخت افزاری مناسب را خریداری کرده و ارزهای دیجیتال و یا توکن‌های غیرمثلی (NFT) خود را در آن ذخیره کنید.

کیف پول سخت افزاری
امنیت دارایی خود را با کیف پول سخت افزاری تضمین کنید

محصولات باکیفیت و اورجینال

محصولات فروشگاه ارزیف شاپ همگی با کیفیت بالا به فروش گذاشته می‌شوند. این مورد حتی در کیف پول‌های سخت افزاری اهمیت بالایی دارد. به این معنی که کالاها به‌صورت اورجینال هستند و کیفیت کالایی که از ارزیف شاپ خریداری می‌کنید کاملا تضمین شده هستند.

تنوع در محصولات

در ارزیف شاپ محصولات متنوع و مختلفی می‌توانید پیدا کنید و محصولات بیشتری هم در آینده به این فروشگاه آنلاین اضافه خواهد شد. این محصولات که با طرح‌های کریپتویی ارایه می‌شوند، شامل سکه‌های تزیینی ارزهای دیجیتال، کیف پول سخت افزاری، جا کلیدی، ماگ و… هستند.

ارزیف شاپ به‌عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های آنلاین دنیا با قابلیت خرید با ارز دیجیتال در کنار پرداخت ریالی، سعی می‌کند تا با ارایه بهترین خدمات، تمام توان خود را برای راحتی کاربران بگذارد. حرکت در جهت تکامل تکنولوژی موضوع مهمی است که ارزیف شاپ، هم این کار را برای کاربران ساده‌تر کرده است و هم به این روند تکامل کمک می‌کند.

خرید کالاهای ایرانی برای کاربران خارجی

از آنجایی‌که کشور ما سال‌هاست با تحریم‌های مختلف به‌خصوص حوزه تبادلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، تهیه اجناس داخلی برای کاربران خارجی به‌خصوص ایرانی‌های مقیم سایر کشورها امری بسیار دشوار بوده و انتقال پول جهت تهیه این خریدها، امری طاقت فرسا و گاها با ریسک محسوب می‌شود. از این روی در ارزیف شاپ، کاربران خارجی قادر هستند تا کالاهای محبوب ایرانی را تنها از طریق پرداخت با رمز ارز خریداری کرده و از طریق پست در کشوری که در آن زندگی می‌کنند، دریافت نمایند. این ویژگی سبب می‌شود تا علاوه بر فرآیند پرداخت راحت و ایمن، صادر کردن کالاهای داخلی به خارج از کشور برای کاربران عادی و به‌صورت خرده فروشی هم محقق گردد.

ارزیف شاپی شو!

اگر شما یکی از علاقه‌مندان به دنیای رمز ارزها هستید و دوست دارید کالاهایی با کیفیت را از طریق پرداخت کریپتویی درب منزل‌تان تحویل بگیرید، پس حتما خرید کالا از طریق ارز دیجیتال را در ارزیف شاپ امتحان کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH