به‌روزرسانی بزرگ سری گلکسی S22 سامسونگ با محوریت امکانات دوربین در راه است

امروز سامسونگ اعلام کرد که به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید این شرکت برای سری گلکسی S22 پیشرفت‌هایی را برای دوربین‌های سه‌گانه این هندست‌ها به‌دنبال خواهد داشت. ویدیوهای هایپرلپس برای دوربین تله‌فوتو فعال شده و به منظور ناوبری آسان‌تر، عملکرد اسکنر QR نیز بهبود خواهد یافت.

گزینه هایپرلپس در اپلیکیشن دوربین امکان ضبط ویدیو با دوربین‌های عریض و فوق‌عریض را فراهم می‌کند. اما اکنون ظاهرا گزینه سوم با قابلیت بزرگنمایی 3 برابری نیز در راه است. کمپانی کره‌ای تائید کرده که مشخصه Astro Hyperlapse مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد. این ویژگی جالب به کاربران امکان می‌دهد تا عکس‌های هنری بیش‌تری را از آسمان شب ثبت نمایند.

اسکنر QR ناحیه اسکن بزرگ‌تری را تحت پوشش قرار داده و در صورت عدم شناسایی خودکار بارکد توسط برنامه، کاربران به گزینه tap to scan نیز دسترسی خواهند داشت. همچنین یک باگ که پیش‌تر موجب آزار کاربران می‌شد نیز اکنون برطرف شده است. این باگ موجب می‌شد تا پیام پشت کد QR به سادگی قابل رد نبوده و کاربران ناچار به بستن برنامه یا دنبال کردن آدرس URL باشند.

سایر پیشرفت‌ها در حوزه عملکرد HDR و بازتولید رنگ‌ها اعمال شده‌اند. استفاده از حافظه و عملکرد هوش مصنوعی در حالات عکاسی، فیلم‌برداری و حالت شبانه (Night Mode) نیز بهبود یافته است. همچنین کیفیت تثبیت‌کنندگی نیز بیش از پیش بهبود خواهد یافت.

پیشرفت‌های اپلیکیشن دوربین سامسونگ 

سامسونگ تمامی این آپدیت‌ها را برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا منتشر خواهد کرد. همچنین غول کره‌ای قابلیت‌های ارتقایافته هایپرلپس و اسکنر QR را به سری گلکسی S21 اضافه خواهد کرد. با این‌حال سایر پیشرفت‌های دوربین صرفا به سری گلکسی S22 محدود بوده و عرضه آنها برای پرچم‌داران نسل قدیم امری بعید به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH