مدل جدید هواوی P50 Pocket با رنگ‌آمیزی متفاوت در راه است

بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که سری هواوی میت 50 در روز 6 سپتامبر (15 شهریور ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. با نزدیک شدن به موعد برگزاری کنفرانس خبری معرفی این محصول، تصاویر زنده از اسمارت‌فون جدید هواوی که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در همان روز معرفی خواهد شد؛ در فضای وب منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات یکی از گواهینامه‌های صادر شده، این هندست دارای شماره مدل BAL-AL80 بوده و احتمالا ورژن جدید هواوی P50 Pocket به‌شمار خواهد رفت. هواوی P50 Pocket از طراحی تاشو صدفی‌شکل بهره گرفته و دارای شماره مدل BAL-AL00 است. محصول جدید از جنبه ویژگی‌های خارجی به هواوی P50 Pocket شباهت دارد. اما اسمارت‌فون جدید از مواد اولیه و رنگ‌آمیزی متفاوت برای پنل‌ها بهره می‌گیرد. قسمت فوقانی دستگاه دارای رنگ‌آمیزی مشکی براق بوده و قسمت تحتانی از رنگ‌آمیزی مات استفاده خواهد کرد. همچنین رنگ‌آمیزی این 2 بخش نیز احتمالا با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

مدل جدید هواوی P50 Pocket احتمالا مجهز به یک پلتفرم موبایلی به‌روزرسانی شده خواهد بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که نخستین نسل هواوی P50 Pocket مجهز به یک نمایشگر اولد انعطاف‌پذیر 6.9 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 خواهد بود. این نمایشگر از نرخ نوسازی بالای 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتزی برخوردار است.

دوربین اصلی هندست مجهز به سنسورهای تصویربرداری با رزولوشن 40 و 12 مگاپیکسل است. همچنین دوربین جلویی گوشی از رزولوشن 32 مگاپیکسلی برخوردار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH