سری میت 50 هواوی از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد

طی چند ماه گذشته گزارشات متعددی پیرامون سری میت 50 هواوی در فضای اینترنت منتشر شده است. شرکت هواوی به‌طور معمول هر ساله سری میت خود را به‌روزرسانی می‌کند. با این‌حال سری میت 40 در سال 2020 به‌طور رسمی معرفی شد. این موضوع بدان معناست که مطابق برنامه‌ریزی معمول انتظار می‌رفت سری میت 50 در سال 2021 روانه بازار شود. بنابراین بی‌تردید خانواده میت 50 با یک سال تاخیر معرفی می‌شود.

پس از مدت‌ها انتظار به‌نظر می‌رسد که کمپانی چینی بالاخره در روز 6 سپتامبر (15 شهریور ماه) از سری میت 50 به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد. بنابراین تا موعد معرفی مدل‌های جدید سری میت تنها 2 روز دیگر زمان باقی مانده است. با نزدیک شدن به این تاریخ، گزارشات بیش‌تری پیرامون سری میت 50 منتشر می‌شود. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها سری هواوی میت 50 از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد.

بعلاوه یو چنگ‌دونگ؛ مدیرعامل کسب‌وکار مصرف‌کنندگان هواوی از طریق انتشار یک پیام ویدیویی با محوریت خانواده میت 50 به صراحت اعلام کرد که هواوی در آستانه عرضه یک فناوری جدید قرار دارد. این فناوری امکان ارتباط هندست‌ها با ماهواره‌های فضایی دوردست را فراهم می‌کند. در نتیجه سری جدید پرچم‌داران هواوی از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد.

ارتباطات ماهواره‌ای به یک رویه جدید در صنعت تبدیل می‌شود

بر اساس گزارش نشریه Securities Times یکی از منابع داخلی هواوی تائید کرده که سری میت 50 از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع نشان می‌دهد که هواوی برای پیاده‌سازی مشخصه مذکور در هندست‌های خود از شرکت اپل الهام گرفته است. اطلاعات پیش‌تر لو رفته توسط مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر مشهور موسسه Tianfeng International نشان می‌دهد که سری هواوی میت 50 با قابلیت ارتباطات ماهواره‌ای و خدمات پیام کوتاه اضطراری پشتیبانی شده توسط سیستم Beidou روانه بازار خواهد شد.

شایان به ذکر است که Huawei Technologies در روز 26 آگوست (4 شهریور ماه) پتنتی تحت عنوان “روش و دستگاه برای ارتباطات ماهواره‌ای” را به ثبت رساند. کمپانی چینی پیش‌تر نیز درخواست ثبت تعداد زیادی پتنت مرتبط با ارتباطات ماهواره‌ای را ارائه نموده بود. هواوی علاوه بر ارتباطات ماهواره‌ای در خصوص بسیاری از عملکردهای جذاب دیگر برای اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود نیز صحبت کرده است. موتور پردازش تصویر جدید XMAGAE نمونه‌ای از این قابلیت‌ها محسوب می‌شود. این محصول در واقع یک ایده بومی برای بهینه‌سازی عملکرد دوربین در دستگاه‌های هواوی است.

سری میت 50 مجهز به لنزی با گشودگی دیافراگم متغیر 6 تیغه‌ای خواهد بود. گزارشات پیشین نشان می‌دهند که میت 50e تنها عضو خانواده هواوی میت 50 با تراشه اسنپ‌دراگون 778G به‌شمار رفته و تمامی مدل‌های دیگر این مجموعه از ورژن 4G تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 با شماره مدل SM8425 بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH