خرید سرور نیازمندی تمام مشاغل کوچک و بزرگ

یک سوال اساسی که در ذهن خریداران سرور همیشه بوده و خواهد بود این است که آیا هزینه این چنین بالایی برای خرید سرور به‌خصوص خرید سرور hp واقعا نیاز است؟ آیا من به‌عنوان یک کارآفرین، یک نفر که تولیدی دارم، یک نفر که یک شرکت کوچک بازرگانی دارم، یا به‌عنوان کسی که یک کارخانه بزرگ تولید لوازم آرایشی و مرکز پخش کالا دارم، نیازمند خرید سرور هستم؟

اصلا سرور چیست؟ کارایی سرور چقدر است؟ سرور چه کارهایی برای کسب و کار من انجام می‌دهد؟ چقدر در پیشرفت کار من دخیل است؟ آیا بهتر نیست به‌جای خرید سرور یک نفر تمام وقت استخدام کنم؟ این‌ها تمام سوالاتی هستند که ذهن شخصی که می‌خواهد سرور اچ پی خریداری کند را به خود مشغول می‌کند.

در این مقاله تا جایی که می‌توانیم در مورد خرید سرور مشکلاتی که پیش روی ماست و اهدافی که می‌توانیم با خرید سرور به آنها برسیم را برای شما بررسی خواهیم کرد. ماهان شبکه ایرانیان یکی از شرکت های وارد کننده سرور در ایران برای فروش سرور و ارائه سرویس‌های پشتیبانی در کشور آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص خرید انواع سرور به شماست.

اهداف ما و سازمان ما از خرید سرور چیست؟

در تمام کارهایی که در یک شرکت کوچک ده نفر یا پنج نفری انجام می‌گیرد چند نکته بسیار مهم در آن باید دقت شود که می‌توان گفت تمام محاسبات در زمان بسیار کمی باید صورت گیرد و اشتباه در محاسبات نباشد. پس محاسبات و زمان دو مولفه مهم هنگام خرید سرور است.

در مورد محاسبات که شما هر چقدر نیروی انسانی قوی هم داشته باشید نمیتوانید بگویید که هیچ اشتباهی صورت نگرفته است و همیشه در هر شرایطی ممکن است اشتباهاتی داشته باشیم. اگر حجم کار را هم زیاد در نظر بگیریم شما چاره‌ای ندارید تا نیروی انسانی بیشتری استخدام کنید تا مشکلات حل شوند.

مولفه دوم زمان است. زمان انجام کار اهمیت بسیار زیادی دارد. شما ممکن اسناد و مدارکی که نیاز است تا یک ساعت آینده آماده شود را نتوانید در طول چند روز آماده کنید و احتمالا نیازمند زمان بیشتری هستید. برای جلوگیری از این دست مشکلات و تمام مواردی که در بالا اشاره شد که شاید یک دهم موارد و مشکلاتی باشد که در شرکت‌های کوچک شما با آن روبرو هستید و با بزرگ شدن شرکت این مشکلات چندین برابر می‌شود.

انتقال تمام کارهایی که در یک سازمان توسط نیروی انسانی انجام می‌گیرد، به سمت سرور و اتوماتیک کردن، یک پیشرفت بزرگ در کار و سازمان شما است. شما می‌توانید بسیاری از کارها را بدون دخالت نیروی انسانی، سریع‌تر و درست‌تر جلو ببرید. مثلا سیستم حضور و غیاب یکی از چالش‌هایی است که شرکت‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کردند. ولی با ظهور برنامه‌های حضور غیاب و اتوماتیک شدن این فرآیند، الان دیگر آنچنان مشکل بزرگی نیست که سازمان‌ها نتوانند آن را حل کنند. حتی زمان اخر سال برای اینکه مرخصی‌های استفاده نشده و بسیاری از موارد دیگر محاسبه شود، باید زمان بسیار زیادی سپری می‌شد ولی با نرم افزاری شدن این پروسه و نصب این نرم افزار روی سرور قوی این پروسه در زیر یک‌ساعت قابل انجام هست.

کارهای بزرگ هم در سازمان های بزرگ بر همین اساس است. وجود نیروی انسانی با توجه به هزینه‌های بسیار بالای حقوق و دیگر اشتباهات کاری و زمان‌بر بودن نیز بسیار پر هزینه است. ولی وقتی شما تمام زیر ساخت‌های خود را اتوماتیک کرده باشید، این مشکلات بسیار کمتر و کم هزینه‌تر می‌شود.

خرید سرور برای کسب و کارهای کوچک

مثلا در خرید سرور در یک شرکت کوچک بخواهیم برای مثال برای شما مطرح کنیم می‌توانیم بگوییم که حتی با خرید یک سرور دست دوم می‌توانید به‌راحتی کارهای خود را انجام دهید و می‌توانید از یک سرور بهره برداری اقتصادی داشته باشید.

اگر بخواهیم برای کاربردهای سرور اچ پی مثالی واضح بزنیم، می‌توان به مسائل و مشکلاتی که در کارهای حسابداری وجود دارد، اشاره کنیم. متاسفانه خطاهای انسانی در این شغل بسیار زیاد است ولی شما می‌توانید با خرید سرور و نصب آن، آمار تمام فاکتورهای ورودی و خروجی را داشته باشید و بی‌حساب و کتاب پول خرج نکنید!

با نصب و خرید سرور حسابداری و انبارداری اتوماسیون تمام فعالیت‌های روزانه روی سسیستم شما ثبت می‌شود و هر زمان که خواستید، می‌توانید در کمتر از یک دقیقه، از تمام مواردی که نیاز دارید، گزارش تهیه کنید.

در نظر داشته باشید که موجودی انبار شما ساعتی تغییر می‌کند و هر زمان که خواستید می‌توانید گزارش لحظه‌ای از موجودی انبار داشته باشید. همچنین سیستم در زمان خاصی که تعداد موجودی یک کالا از عدد خاصی کمتر شد، به‌صورت اتوماتیک به شما اعلام خواهد کرد.

یا یک رستوران را در نظر بگیرید. دیگر نیازی نیست تمام مواردی که مشتری سفارش داده را در ماشین حساب بزنید. نیروی شما با یک تبلت سر میز مشتری حاضر می‌شود، سفارش را وارد سیستم می‌کند و به‌صورت اتوماتیک تمام سفارشات روی سرور مرکزی مینشیند. شما سفارش‌ها را مشاهده می‌کنید و در صورت تایید این سفارش برای آشپزخانه شما و واحد انبار ارسال می‌شود. هنگام آماده شدن سفارش نیز به‌صورت اتوماتیک برای نیروی شما پیامی ارسال شده که سفارش آماده شده است.

تمام این موارد نمونه‌های کوچکی از نیاز مجموعه شما به خرید سرور را نشان می‌دهد.

خرید سرور از ماهان شبکه ایرانیان

یک سرور خوب باید چه ویژگی‌های داشته باشد؟ چه نکاتی را باید قبل از خرید سرور اچ پی در نظر داشته باشیم؟ چرا به سرور نیاز داریم؟ همه این سوالات باید قبل از خرید سرور مناسب پاسخ داده شود.

در نظر داشته باشید که یک سرور خوب باید بتواند حداقل تا 5 سال نیاز شما برطرف نماید و قابلیت ارتقا و توسعه پذیری داشته باشد. در هنگام خرید یک سرور اچ پی علاوه بر سرعت و عملکرد بالا باید به تجهیزات امنیتی سرور نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. لازم به ذکر است که در صورت نداشتن تجربه کافی در زمینه خرید سرور اچ پی لازم است حتماً با یک فرد مجرب در این حوزه مشورت کنید.

با تمام این توضیحات، برای خرید سرور اچ پی با بهترین قیمت و گارانتی معتبر قطعات پیشنهاد می‌کنیم، به سایت ماهان شبکه ایرانیان به آدرس www.mahanshabake.com مراجعه کرده و یا با شماره 02191008413 تماس بگیرید. تیم فروش ماهان شبکه ایرانیان، با دانش فنی بالا و سال‌ها تجربه در خرید و فروش تجهیزات سرور hp، به کاربران مشاوره و راهنمایی لازم را ارائه خواهند داد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH