نهنگ‌ها قیمت بیت‌کوین را تا حد چشم‌گیری افزایش دادند

اخیرا قیمت بیت‌کوین به یکی از نقاط مورد علاقه نهنگ‌ها برای خرید رسید که نتایجی قابل پیش‌بینی را به ارمغان آورد و در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دیتا و تحلیل‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت‌کوین رکورد جدیدی در سقف قیمتی چند هفته اخیر خود را داشته که تقریبا برابر 21,671 هزار دلار بوده است.

در تجزیه و تحلیل این رویدادها، منبع نظارت Whalemap اشاره کرد که خوشه‌های خریداری شده توسط نهنگ‌ها به طور موثر به بیت‌کوین اجازه داده است که به بازی بازگردد.

19,000 دلار قبلاً منطقه مورد علاقه خریداران بوده و بنابراین در طول بررسی پایین‌ترین حدود قیمتی در دو ماهه اخیر، این مورد نقض نشده است.

براساس گزارش کوین تلگراف، دو منطقه کلیدی دیگر حمایت نهنگ‌ها، 16 هزار و 13 هزار دلار هستند. تیم Whalemap اظهار داشت: پشتیبانی نهنگ‌ها در بازه 19k تقریباً به طور بی‌نقصی به صعود اخیر کمک کرد.

نمودار بالا اهمیت بازه 21000 دلاری را نشان می‌دهد که BTC/USD اخیرا به آن شکل رفتار کرد. علاوه بر اینکه این منطقه مورد توجه نهنگ‌ها بود، در اواسط ماه اوت و قبل از اینکه به سمت مقاومت حرکت کند، به عنوان پشتیبان عمل کرد.

میشائل ون‌دی‌پوپ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، آن روز به دنبال کنندگان توییتر گفت: «بیت‌کوین همچنان در مقاومت ایستاده و احتمالاً در همینجا تثبیت خواهد شد.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH