اجبار برای خرید، شیوه‌ای جدید برای فروش سیم‌کارت!

آرزوی فروش بیشتر محصولات در تمام حوزه ها وجود دارد، از کمپانی‌های بسیار بزرگ گرفته تا خرده فروشی‌های شهری، برای تمام این افراد فروش بیشتر محصول به منزله سود بیشتر و در نتیجه زندگی راحت‌تر است، اما آیا برای کسب سود بیشتر باید دست به هر کاری زد؟

uparrow1

چندی پیش کمپانی اچ‌تی‌سی دست به تخریب محصولات سامسونگ زد و ما نیز این عمل را بسیار ناشایست دانستیم، البته چنین تخریب‌هایی به وفور در میان کمپانی‌های سازنده اسمارت فون دیده می‌شود، ما نیز فکر می‌کردیم چنین روش‌هایی برای فروش بیشتر کار درستی نباشد اما در حقیقت چنین تخریب‌هایی با هدف کاهش تمایل کاربران به محصولات کمپانی مقابل و بهتر پنداشتن محصولات کمپانی تخریب کننده است. خوب ما در این بخش از تخریب سایر محصولات صحبت کردیم حال بهتر است درباره عدم آگاهی افراد از تغییرات روزمره زندگی نیز حرف‌هایی بزنیم. در تمام جوامع و دوران‌ها افرادی بوده و هستند که بر اثر مشغله‌های زیاد و یا حتی بی‌توجهی، از تغییرات بسیار سریع دنیا بی خبر هستند و به‌طور حتم در برابر تغییرات شکست پذیر. افراد و کمپانی‌هایی نیز وجود دارند که از این ناآگاهی افراد استفاده می‌کنند و محصولات و خدمات خود را بهتر می‌فروشند. خوب تا اینجا درباره دو روش متفاوت فروش و کسب سود بیشتر صحبت کردیم، حال بیایید بازگردیم به کشور عزیز خودمان، جایی که اپراتور‌های تلفن همراهش همیشه تبلیغ برای خرید سیم‌کارت‌هایی با شماره‌های یکسان را کار خود نمی‌دانند و شیوه‌هایی را که کاربر با یک تماس از سوی افرادی مواجه می‌شود و پیامی در مورد وجود سیم‌کارت خالی با شماره شبیه و یا مورد توجه کاربر را می‌شنود و پیشنهاد خریدی به کاربر داده می‌شود را کار افراد جدا از شرکت خود می‌دانند. اما حال اخباری تاسف بارتری شنیده می‌شود. اخباری پیرامون این که افراد ذکر شده از عدم آگاهی کاربران استفاده می‌کنند و عدم خرید سیم‌کارت پیشنهاد شده را مساوی با ایجاد اختلال در سیم‌کارت فعلی می‌دانند و به هر وجهی که شده آدرس کاربر را برای ارسال سیم‌کارت جدید دریافت می‌کنند. بسیار جالب است که افرادی دم از ایجاد اختلال در سیم‌کارت می‌زنند که خود با شماره‌های معمولی با کاربران تماس می‌گیرند.

selling

جدای از این که چنین پیشنهادهایی اغلب افراد را آزرده خاطر می‌کند و در بسیاری از موارد وقت گران بهایشان را می‌گیرد، چنین پیشنهاد‌هایی می‌تواند برای افراد ناآگاه هزینه‌هایی را دربر داشته باشد که هیچگاه قصد خرید سیم‌کارت با آن پول را نداشتند، اما اجبار برخی افراد (فروشنگاه سیم‌کارت‌های هم شماره) باعث پرداخت چنین هزینه‌ای می‌شود. البته طرف دیگر این ماجرا نیز دیدنی است، همان طرفی که پول‌های کلان به‌سوی افراد جاری می‌شود که می‌تواند زندگی بسیاری را دگرگون کند.

sales

ماجرای جالبی است، ماجرایی از جنس ناآگاهی و فروش محصولات. ما نیز در این ماجرا اپراتور‌های تلفن همراه را مقصر نمی‌دانیم، زیرا خود آن‌ها نیز همیشه از وجود چنین افرادی برای فروش سیم‌کارت گلایه کرده‌اند و می‌کنند.

آیا شما نیز با چنین تماس‌ها و پیشنهاد‌هایی روبه‌روشده‌اید؟ در مقابل این افراد چه عکس‌العملی نشان می‌دهید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH