گوگل روی توسعه یک تبلت جدید با نام پیکسل تبلت پرو کار می‌کند

گوگل پیش‌تر اعلام کرده که سرگرم کار روی مدل جدیدی از تبلت‌های پیکسل است و این محصول در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که گجت مذکور تنها تبلت در حال توسعه توسط گوگل به‌شمار نرفته و غول جستجوگر روی توسعه مدل پیشرفته‌تر آن موسوم به پیکسل تبلت پرو نیز کار می‌کند.

این خبر توسط وبسایت 9To5Google منتشر شده است. این وبسایت هنگام جستجو در جدیدترین قطعه کد مربوط به اندروید 13 به شواهدی دال بر موجودیت این تبلت دست یافت. در قطعه کد مذکور به دستگاهی با اسم رمز “tangorpro” اشاره شده است. کارشناسان معتقدند که این دستگاه همان پیکسل تبلت پرو خواهد بود. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که نسخه معمولی تبلت پیکسلی گوگل دارای اسم رمز tangor است. بنابراین این موضوع اساسا بدان معناست که غول جستجوگر سرگرم ساخت یک مدل پیشرفته‌تر از تبلت پیکسلی خود است.

متاسفانه در حال حاضر جزئیات دقیق‌تری پیرامون پیکسل تبلت پرو در دست نیست. اگرچه به‌نظر می‌رسد که سنسور دوربین پشتی در مدل پرو با نمونه به‌کارگیری شده در مدل استاندارد پیکسل تبلت تفاوت خواهد داشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده تا به این لحظه می‌دانیم که تبلت پیکسلی گوگل در آینده‌ای نزدیک روانه بازار خواهد شد. همچنین این تبلت از همان تراشه اختصاصی سری تنسور که پیش‌تر در خانواده گوگل پیکسل 6 مورد استفاده قرار گرفت؛ بهره خواهد برد.

همچنین کارشناسان معتقدند که تبلت پیکسل از قلم استایلوس نیز پشتیبانی خواهد کرد. با این‌حال مشخص نیست که آیا این قلم به‌همراه تبلت عرضه خواهد شد یا خیر. بررسی سایر کدهای اندرویدی نیز از عرضه یک تبلت مقرون‌به‌صرفه با مشخصات فنی مناسب حکایت دارند. چنان‌چه این گمانه‌زنی‌ها صحیح باشند؛ در این‌صورت پیشرفت‌های اعمال شده در پیکسل تبلت پرو احتمالا در مقایسه با مدل معمولی تبلت به‌مراتب چشمگیرتر خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH