شیائومی پتنت فناوری تشخیص چراغ راهنمایی برای سیستم خودران اتومبیل‌ها را ثبت کرد

به‌نظر می‌رسد که کمپانی شیائومی برای تکمیل پروژه خودرو برقی خود گام‌های بزرگی برداشته است. این شرکت چینی وعده داده که نخستین وسیله نقلیه خود را در سال 2024 روانه بازار خواهد کرد. شیائومی پیش‌تر سیستم خودران پیشرفته خود را به معرض نمایش گذاشت. همچنین غول فناوری چینی روز گذشته از ثبت پتنت مربوط به فناوری تشخیص چراغ‌های راهنمایی خبر داد.

این سیستم با استفاده از دوربین‌ها و سنسورهای خودرو می‌تواند تصاویر وضعیت نوری چند فریمی را گردآوری نموده و با تعیین ترتیب زمانی چراغ راهنمایی، وضعیت رانندگی روبه جلو خودرو را تحلیل نماید. این موضوع دقت و امنیت سیستم خودران را به میزان قابل‌توجهی بهبود خواهد داد. بعلاوه شیائومی پتنتی تحت عنوان “سیستم رانندگی خودکار و روش‌های کنترل، دستگاه‌ها، وسایل نقلیه و تجهیزات” را نیز به ثبت رسانده است. همچنین این برند چینی موفق به ثبت 5 پتنت دیگر در زمینه برنامه‌ریزی مسیر، تنظیف دوربین خودرو و پیش‌بینی مسیر تراشه شده است.

به‌نظر می‌رسد که اطلاعات جدید با گزارش منتشر شده طی چند روز گذشته مبنی بر ورود فرآیند توسعه خودرو شیائومی به مرحله یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری مطابقت دارد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این فرآیند تا ماه نوامبر امسال به پایان خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH