ایسوس راگ‌فون 6D بتمن ادیشن با 2 تراشه متفاوت معرفی شد

شرکت ایسوس در اوایل وقت امروز از هندست‌های جدید سری راگ‌فون 6D رسما رونمایی کرد. با این‌حال برند تایوانی از ایسوس راگ‌فون 6 بتمن ادیشن و راگ‌فون 6D بتمن ادیشن با تراشه +Dimensity 9000 و تغییرات فوق حرفه‌ای نیز رونمایی کرد.

جعبه خرده فروشی این هندست‌ها شامل کیس حمل بتمن با پوشش سخت و محکم و چندین ابزار جانبی با تم بتمن شامل کیس Batman Aero، پین خارج‌کننده سیم‌کارت با برند بتمن و یک نورافکن LED با قابلیت انعکاس سیگنال معروف خفاش روی کلیه سطوح است. از جنبه مشخصات سخت‌افزاری نیز این اسمارت‌فون‌ها مشابه با مدل‌های معمولی راگ‌فون 6 و راگ‌فون 6D هستند. اما در این میان شاهد تغییر برخی المان‌های طراحی هستیم که از جمله آنها می‌توان به RGB Batman روی پنل پشتی دستگاه اشاره کرد.

از جنبه زیبایی‌شناسی نیز استفاده از رنگ‌آمیزی مشکی تیره (Night Black) موجب هماهنگی هرچه بیش‌تر هندست با شخصیت بتمن شده است. بعلاوه ایسوس گزینه‌های جالبی نظیر تم‌های سفارشی بتمن، والپیپرهای زنده، انیمیشن‌های شارژ و مشخصه نمایشگر همیشه روشن را به سری بتمن ادیشن اضافه نموده است.  ایسوس راگ‌فون 6D بتمن ادیشن تنها با یک پیکره‌بندی حافظه شامل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تولید خواهد شد. این هندست مجهز به تراشه +Dimensity 9000 بوده و با قیمت‌گذاری خرده فروشی 1199 یورویی در بازارهای اروپا، بریتانیا و سایر مناطق به جز ایالات‌متحده و کانادا عرضه خواهد شد. مدل در نظر گرفته شده جهت عرضه در بازارهای کانادا و آمریکا مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود.

ایسوس هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه راگ‌فون 6 بتمن ادیشن مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH