اپل به‌دنبال افزایش تعرفه‌های اپ استور در اروپا از ماه آینده است

شرکت اپل به توسعه‌دهندگان طرف قرارداد خود اطلاع داده که به‌زودی تعرفه‌های فروشگاه اپ استور در چندین کشور از جمله کشورهای استفاده‌کننده از یورو را افزایش خواهد داد. با این‌حال اروپا تنها منطقه‌ای نیست که شاهد افزایش قیمت خواهد بود؛ چرا که غول کوپرتینویی خاطرنشان کرده که قیمت‌ها در کشورهای شیلی، مصر، ژاپن، مالزی، پاکستان، لهستان، کره‌جنوبی، سوئد و ویتنام نیز افزایش خواهد داد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این تغییرات از روز 5 اکتبر (13 مهر ماه) اعمال خواهند شد. این افزایش تعرفه شامل حال برنامه‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. با این‌حال اشتراک‌های قابل تمدید به‌صورت خودکار مشمول این افزایش تعرفه نخواهند شد. اپل با انتشار یادداشتی پیرامون برخی تغییرات خاص در کشور ویتنام توضیحاتی را ارائه نموده است.

“این افزایش‌ها در کشور ویتنام انعکاس‌دهنده رویکرد جدید کمپانی برای گردآوری و پرداخت مالیات‌های قابل اعمال شامل مالیات بر ارزش افزوده (VAT) و مالیات بر درآمد شرکت‌ها (CIT) با نرخ 5 درصد است. با اعمال افزایش قیمت‌ها، اپل بخش‌های قیمت‌گذاری (Pricing) و دسترس‌پذیری (Availability) در قسمت My Apps را به‌روزرسانی خواهد کرد. همچنین توسعه‌دهندگان در صورت صلاحدید می‌توانند قیمت‌گذاری اپلیکیشن‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای خود را تغییر دهند.
اپل اخیرا برقراری تماس با توسعه‌دهندگان را آغاز کرده و آنها را برای خریداری فضای تبلیغاتی در اپ استور تشویق نموده است. دلیل چنین اقدامی گسترش قریب‌الوقوع بسترهای تبلیغاتی توسط غول کوپرتینویی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH