فهرست مشخصات وان‌پلاس 11 پرو در فضای وب منتشر شد

نخستین تصاویر وان‌پلاس 11 پرو طی هفته گذشته در فضای وب منتشر شدند. این تصاویر توسط یک افشاگر مشهور با شناسه OnLeaks با مخاطبان به اشتراک گذاشته شدند. اکنون این افشاگر با اشتراک‌گذاری تصاویر اسمارت‌فون وان‌پلاس 11 پرو بار دیگر به صحنه بازگشته است. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند به نگرشی کلی از طراحی اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده برند چینی دست پیدا کنند.

توان پردازشی وان‌پلاس 11 پرو از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 کوالکام تامین خواهد شد. این تراشه احتمالا ضمن برگزاری رویداد Snapdragon Summit طی ماه نوامبر به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. این هندست احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری OxygenOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. همچنین پیشرفته‌ترین پیکره‌بندی این اسمارت‌فون مجهز به 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. بعلاوه انتظار می‌رود که مدل پایه وان‌پلاس 11 پرو دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

وان‌پلاس 11 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همچنین یک حفره کروی‌شکل در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر تعبیه شده و از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. در صورت تحقق این سناریو شاهد نوعی عقبگرد در رزولوشن دوربین سلفی خواهیم بود؛ چرا که هندست نسل قبلی موسوم به وان‌پلاس 10 پرو با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی روانه بازار شد.

کاربران وان‌پلاس 11 پرو به منظور انجام عکاسی و فیلم‌برداری عادی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی دستگاه دسترسی خواهند داشت. لنز فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی را تشکیل خواهند داد. سیستم دوربین پشتی توسط برند Hasselblad تنظیم و بهینه‌سازی خواهد شد.

 

رندرهای لو رفته از وان‌پلاس 11 پرو

انرژی مورد نیاز این مجموعه از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی در بستر سیم تامین می‌شود. با این‌حال مشخص نیست که آیا فناوری شارژ 100 واتی تنها در کشورهای آسیایی و اروپایی قابل دسترس بوده یا مدل‌های قابل عرضه در منطقه آمریکای شمالی نیز با این سرعت شارژ خواهند شد.

دکمه کشویی اختصاصی موسوم به Alert Slider، اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس سایر ویژگی‌های شاخص وان‌پلاس 11 پرو به‌شمار می‌روند. این هندست مجهز به پورت USB-C در قسمت تحتانی بوده و امکانات ارتباطی بی‌سیم آن شامل بلوتوث 5.2 و وای‌فای 6E خواهد بود. همچنین این اسمارت‌فون از قابلیت اتصال به شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

رندرهای لو رفته از وان‌پلاس 11 پرو

در حال حاضر پیرامون مشخصات و امکانات وان‌پلاس 11 پرو جزئیات بیش‌تری در دست نیست. با این‌حال انتظار می‌رود که این هندست زودتر از وان‌پلاس 10 پرو روانه بازار شود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که وان‌پلاس 10 پرو در ماه ژانویه امسال به‌طور رسمی معرفی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH