سامسونگ برنده جایزه برترین تولیدکننده موبایل طی سال 2022 شد

مراسم اعطای جایزه صنعت موبایل (Mobile Industry Awards) در سال 2022 طی روز 22 سپتامبر (31 شهریور ماه) در شهر لندن برگزار شد و ضمن این رویداد، سامسونگ به‌عنوان تولیدکننده برگزیده اسمارت‌فون در سال 2022 انتخاب شد. همچنین گلکسی S22 اولترا نیز لقب گوشی سال را به خود اختصاص داد. برندهای موتورولا و اوپو نیز پس از سامسونگ در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند.

بر اساس گزارش وبسایت TechRadar، سامسونگ به‌دلیل ارائه طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها برای مشتریان سازمانی و غیرسازمانی و سابقه عالی خدمات‌رسانی و پشتیبانی از مشتریان خود جایزه تولیدکننده سال گوشی‌های هوشمند را دریافت نموده است. به منظور اعطای جوایز صنعت موبایل معیارهای مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و به شرکت‌هایی که در حوزه بازاریابی و فروش عملکرد قدرتمندی داشته و برای مشتریان عادی و شرکای تجاری خود محصولاتی فوق‌العاده را تولید می‌کنند؛ جوایزی اهدا می‌شود.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا از تمامی اسمارت‌فون‌های دیگر پیشی می‌گیرد

سامسونگ گلکسی S22 اولترا به‌دلیل رعایت چندین معیار مختلف به‌عنوان گوشی برتر سال انتخاب شد. برترین اسمارت‌فون سال نه‌تنها بایستی از ظاهر مناسبی برخوردار باشد؛ بلکه باید مشخصات فنی پیشرفته و امکانات جالبی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین این گجت بایستی برای طیف گسترده‌ای از مشتریان جذاب باشد. احتمالا به همین دلیل است که گلکسی S22 اولترا در فهرست برترین اسمارت‌فون‌های سال 2022 جای گرفته است؛ در حالی‌که گوشی‌های تاشو سامسونگ در این فهرست جایی ندارند. اگرچه اسمارت‌فون‌های تاشو سامسونگ محصولاتی هیجان‌انگیز به‌شمار می‌روند؛ اما کماکان به اندازه پرچم‌داران سری گلکسی S برای مشتریان جذاب نیستند.

شایان به ذکر است که هیات داوران هندست‌هایی که در حد فاصل روزهای 1 اکتبر 2021 تا 30 جولای 2022 (9 مهر ماه 1400 الی 8 مرداد ماه 1401) به فروش رفته‌اند را مورد بررسی قرار داده‌اند. در مرحله نهایی، سامسونگ گلکسی S22 اولترا از میان مدل‌هایی شامل آی‌فون‌ 13، گوگل پیکسل 6، موتورولا اج 20 پرو، وان‌پلاس 10 پرو، اوپو فایند ایکس 5 پرو، ریلمی GT 2، سونی اکسپریا 1 مارک 4 و شیائومی Mi 11 انتخاب شده‌ است.

سامسونگ تنها تولیدکننده‌ای است که در فهرست 10 اسمارت‌فون برتر دارای 2 نماینده است. این هندست‌ها گلکسی S22 اولترا و گلکسی A53 نام دارند. گلکسی S22 اولترا به‌دلیل بهره‌مندی از مشخصات مناسب به نسبت قیمت، قابلیت استفاده بالا، طراحی، ویژگی‌ها، خدمات و موفقیت‌های مالی و تجاری به‌عنوان مدل برگزیده از میان سایر هندست‌ها معرفی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH