اپل سیاست خود در خصوص گارانتی گوشی‌های آی‌فون‌ را تغییر داد

گارانتی +AppleCare به کاربران اپل امکان می‌دهد تا خدمات پس از فروش دستگاه‌های خود را تمدید نموده‌ و برای مدت مشخصی از خدمات گارانتی بهره‌مند شوند. پیش از این +AppleCare به کاربران آی‌فون‌ امکان می‌داد تا در صورت آسیب‌دیدگی تصادفی هندست خود برای 2 نوبت در هر سال از خدمات تعمیرات بهره‌مند شوند.

با این‌حال اپل اخیرا با ارسال ایمیلی برای کاربران به آنها اطلاع داده که سیاست‌های خود در رابطه با سرویس +AppleCare را مورد بازبینی قرار داده است. به‌دنبال این تغییرات، +AppleCare خدمات تعمیر نامحدودی را برای صدمات تصادفی ارائه داده و در ازای آن هیچ‌گونه هزینه اضافی را از کاربران دریافت نخواهد کرد.

اپل پیش‌تر صفحه رسمی +AppleCare را تغییر داده و تعداد دفعات سرویس تعمیر خسارات تصادفی را به میزان نامحدود ارتقاء داده است. اگرچه اپل محدودیت تعداد دفعات تعمیرات را حذف کرده است؛ اما کاربران در ازای دریافت خدمات تعمیرات دستگاه کماکان بایستی هزینه آن‌را پرداخت نمایند. اکنون همانند روال گذشته، تعمیر صدمات نمایشگر با پنل پشتی گوشی هزینه 25 دلاری را در پی خواهد داشت. تعمیر سایر صدمات تصادفی مشمول پرداخت هزینه خدمات 85 دلاری خواهد بود. این قیمت‌ها برای بازار چین اعلام شده است؛ اما قوانین جدید در تمامی مناطق اعمال خواهند شد.

اکنون در شبکه اجتماعی چینی Weibo شایعات و بحث‌های متعددی پیرامون اعمال تغییرات عمده در خانواده آی‌فون‌ 15 اپل طی سال آینده به‌راه افتاده است. بر این اساس هر 4 مدل آینده آی‌فون‌ طی سال 2023 از الگوی نامگذاری متفاوتی استفاده خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH